Dizainas, reklama ir komunikacija yra vieni svarbiausių elementų sėkmingam prekės ženklui. Šiais metais „Burger King“ pakeitė savo prekės ženklo dizainą ir tai buvo pirmas kartas per 20 metų. Pasikeitimai buvo ne tik vizualiniai: buvo pagerintas maisto skonis, pradėta naudoti natūralius ingredientus ir skleisti tvarumo žinutę kiekvienam vartotojui. Pokyčiai yra neišvengiami net ir sėkmingiausiuose versluose, o pasiekti geriausiam rezultatui – svarbi stipri komanda. Antonio Marques ir yra tos stiprios „Burger King“ komandos dalis, jis veda prekės ženklą į priekį ir yra atsakingas už strateginius projektus.

Antonio Marques
Foto: Bendrovės archyvas

A.Marques yra aukštos kompetencijos specialistas, kuris mokėsi ir plėtojo savo žinias Stanfordo universitete bei MIT Sloan vadybos mokykloje, prisidėjo prie daugelio sėkmingų prekinių ženklų sukūrimo ir vystymo. Nuo 2019 metų jis dirba ir su „Burger King“ ženklu Europoje, Viduriniuosiuose rytuose ir Afrikoje.

Išgirskite šio rinkodaros guru pranešimą LOGIN 2021 konferencijoje, kuri šiemet vyks virtualioje erdvėje, tačiau vyks net 5 dienas ir sukurs daugiau kaip 55 valandas įdomaus ir įtraukiančio turinio. Organizatoriai skaičiuoja, kad bus daugiau kaip 150 pranešėjų iš Lietuvos ir užsienio šalių.

LOGIN festivalyje visos temos yra įkvėptos technologijų proveržio, inovacijų vystymo ir nuolatinio progreso įvairiose gyvenimo srityse. LOGIN pranešėjai kalbės labiausiai visuomenėje šiuo metu eskaluojamomis temomis, tokiomis kaip vakcinų kūrimas, digitalizacijos paveikta psichinė sveikata, tvarumas, rinkodaros ir prekių ženklų kūrimo inovacijos, šiuolaikinis menas ir kultūra, dirbtinio intelekto sukuriamos galimybės, mokslo inovacijos, vis augantis kibernetinis pavojus ir kitos aktualios temos apie tai, kaip pasaulis gyvens rytoj.