Apie tai, koks šiais metais bus LOGIN, kokius pranešėjus pavyko prisivilioti ir kas daroma, kad kiekvienas dalyvis jaustųsi saugiai, pasakoja LOGIN vadovė Sandra Meškauskaitė-Stepšienė.

- Tikrai ne visi yra buvę LOGIN festivalyje ir ne visi žino, koks jis. Papasakokite, kuo jis skiriasi nuo kitų renginių, vykstančių Lietuvoje?

- LOGIN šiais metais vyks 14 kartą. Šį kartą jis nebus vasaros pranašas, bet pirmą kartą vyks rudenį – rugsėjo 24–25 dienomis. Viskas prasidėjo nuo tinklaraštininkų renginio su keliomis dešimtimis žmonių ir išaugo į festivalį su keliomis scenomis, daug renginių, daugiau nei 120 pranešėjų iš užsienio ir Lietuvos bei keliais tūkstančiais dalyvių.

Tai yra didžiausias renginys Baltijos šalyse, kuris kalba apie technologijas ir inovacijas „be sienų“: technologijų įtaką darbo rinkai, naujoves pardavimo srityje, kūrybiškumo tendencijas, moderniąją mediciną, technologijas ir sveiką gyvenimo būdą, prekės ženklų komunikacijos inovacijas ir t. t.

Mūsų festivalis apima visas gyvenimo sritis ir vysto temas, kurios aiškiai pasako, kas bus toliau toje srityje, koks progresas, kaip paveikė tą sritį technologijos, inovacijos, mokslas, kūryba. Mūsų tikslas yra įkvėpti žmones, ne mokyti, o suteikti jų smegenims šviežių minčių ir emocijų.
Sandra Meškauskaitė-Stepšienė

- Kelių dienų šis festivalis ir kiek jame bus skirtingų konferencijų, parodų, renginių?

- Tai yra dviejų dienų renginys: nuo ankstyvo ryto iki vakaro – dvi darbo dienos įvairaus ir įkvepiančio turinio. Šiais metais mes turime keturis pagrindinius LOGIN renginius, kurie vyks abi dienas, taip pat – vienos dienos konferenciją, skirtą kibernetinio saugumo temai, bei vieną visą dieną, kurią dedikavome startuolių „kovoms“.

Visi minėti renginiai vyksta tomis pačiomis dienomis „Litexpo“ konferencijų centre. Dalyviai, kurie perka bilietą į LOGIN, galės dalyvauti visuose renginiuose, tik bus ribojamas žmonių, galinčių patekti į renginio sales, kiekis, didžiuosiuose keturiuose renginiuose ribosime iki 500 žiūrovų vienu metu.

- Kokios srities specialistams skirtas šis festivalis? O gal jis – visiems, nes šiandien kiekvieno iš mūsų gyvenime technologijos vaidina didesnį ar mažesnį vaidmenį?

- Technologijos ir inovacijos jau seniai nėra aitišnikų, informatikų ar inžinierių tema – tai yra visų mūsų kasdienė aktualija, nes mes kiekvienas keliamės ir užmiegame apsupti technologijų, jos keičia mūsų buitį, darbą, laisvalaikį. LOGIN dalyviai yra labai įvairūs: nuo technologinių produktų vystytojų iki pardavimo vadovų, nuo rinkodaros specialistų iki įmonių direktorių, nuo sveikos gyvensenos influencerių iki programuotojų. Įkvėpimo gali rasti tikrai visi, nes pranešėjų yra 120, o jų patirtys ir prekių ženklai – nuo ką tik įkurto dar niekam nežinomo startuolio iki šimtus metų skaičiuojančių tarptautinių įmonių.

- Kokių LOGIN pranešėjų lietuviai labiausiai laukia? Kodėl? Ar išvysime pasaulyje ir Lietuvoje pažįstamų veidų?

- Pandemija net po kelis kartus keitė mūsų pranešėjų planus ir temas. Žinoma, dėl esamos situacijos šiemet daugiau sutiksime lietuvių, o užsieniečiai dalyvaus nuotoliniu būdu, tačiau tikrai galiu pažadėti – dalyvavimo formatas turinio kokybei neturės įtakos.

Lankytojai labiausiai laukia mokslininko Stephano Hawkingo dukros Lucy Hawking, nes ji tęsia tėvo veiklą ir yra itin charizmatiška mokslininkė. Manau, ne mažiau įspūdingi bus Europos kosmoso agentūros inovacijų vadovo Franko Maximiliano Salzgeberio, BBC inovacijų vadovės Lauros Ellis, kūrybininko, turinčio daugiau nei 50 „Kanų liūtų“ statulėlių, Paulo Areaso, „Bolto“ įkūrėjo Martino Villigo pranešimai. Pranešėjus galėčiau vardinti ir vardinti, kiekvienas iš jų tikrai vertas mūsų dėmesio ir laiko.

Lietuvių pranešėjų populiarumas keičiasi itin greitai, ir tai, manau, labai priklauso nuo Lietuvos aktualijų ir tam tikrų pačių pranešėjų veiksmų. Paskutines savaites dalyviai labai aktyviai reagavo į kūrybininką Tomą Ramanauską. Vienas pirmųjų paskelbtų pranešėjų, sulaukęs daug dėmesio, buvo lietuvis iš Silicio slėnio, kuriantis savaeiges transporto priemones, Romanas Zontovičius. Taip pat – neuromokslininkė Urtė Neniškytė, ji nėra dažna tokių konferencijų dalyvė, tad pamatyti ir išgirsti lietuviai labai nori. Lygiai taip pat visi laukia ir psichoterapeuto Eugenijaus Laurinaičio; nors kartais atrodo, kad jį pažįsta visi, bet profesorius tikrai mus nustebins. Pernai po LOGIN darytas tyrimas parodė, kad dalyviai labai nori antrą kartą išgirsti Rytų Europos studijų centro vadovą Liną Kojalą. Taigi bus visko!

- Planuojama, kad lankytojų atvyks išties daug, juk žmonės pasiilgo tokių renginių. Kaip užtikrinsite saugumą? Ar daug į tai investuojama?

- Šiemet tai yra absoliutus prioritetas. Ir savotiškas 2020-ųjų šūkis – visose srityse užtikrinti žmonių sveikatos saugumą. Mes laikysimės visų LRV rekomendacijų, skirtų renginių saugumui užtikrinti. Netgi imsimės daug papildomų priemonių. Be saugaus atstumo išlaikymo, kūno temperatūros matavimo, ribojamo dalyvių skaičiaus, nuolatinio dezinfekavimo, bus ir eilių reguliavimas, renginių planavimas skirtingu laiku, poilsio zonų įrengimas lauke ir daug kitų dalykų.
Visgi, manau, svarbiausia, kad kiekvienas iš mūsų suvoktų: negalime gyventi nuolatinėje baimėje, tiesiog reikia laikytis visiems skirtų taisyklių. Puikus pavyzdys – „Laisvės kelias“, kuris parodė, kad įmanoma viską padaryti, kai žmonės yra sąmoningi.

- Bilietai į LOGIN nėra pigūs. Ar tai – ne tik bilietas, o ir savotiška investicija į save?

- Manau, kad sąvokos „brangu“ ir „pigu“ čia nėra tinkamos. Kas vienam pigu, kitam – visai ne. Standartinė LOGIN bilieto kaina – 129 eurai už dviejų dienų turinį; yra daugiau kaip 120 pranešėjų, tad vieno pranešimo kaina – 1 euras. Žinoma, visų pranešėjų nepamatysi, tačiau jeigu skaičiuosime ne taip matematiškai, tai LOGIN kaina yra labai patraukli, palyginti su tokio pobūdžio festivaliais kitose šalyse. O tie, kurie iš anksto planuoja dalyvavimą LOGIN, nėra paskutinės dienos pirkėjai, gali gauti itin patrauklių kainos pasiūlymų.

- Jei įmonės vadovai renkasi, į kur investuoti, – į dienos ar dviejų kursus ar į darbuotojų bilietus LOGIN, kodėl turėtų rinktis antrąjį variantą? Ar pastebima tendencija, kad į LOGIN renkasi ne tik pavieniai žmonės, bet ir įmonės, jų darbuotojų grupės?

- Šis festivalis yra puiki motyvacinė ir edukacinė priemonė darbuotojams, nes žmonės įgauna žinių, įkvėpimo, pasisemia idėjų iš kitų dalyvių, sutinka seniai matytų draugų, užmezga naujų pažinčių, o dažnai LOGIN gimsta ir naujų projektų, produktų ar sukuriamas startuolis. LOGIN pirkėjas dažnu atveju ir yra įmonė, kuri kviečia savo darbuotojus į savotišką šventę.

- 2020-ieji visai kitokie, ir renginių sektoriuje tai atsispindi bene ryškiausiai. Ką galėtumėte pasakyti spėliojantiems, ar bus, ar nebus LOGIN?

- LOGIN tikrai bus. Nors šiemet visa renginių rinka buvo sugriauta, bet jau kuris laikas visi stengiasi prisitaikyti prie pasikeitusio pasaulio ir su juo susidraugauti. Mes norime nuraminti savo dalyvius. Esame 120 procentų pasiruošę sutikti visus gyvai LOGIN konferencijoje rugsėjo 24–25 dienomis.

- O koks renginys yra LOGOUT? Sakoma, kad čia gimsta labai daug naujų pažinčių ir užmezgama naudingų kontaktų. Papasakokite, kur ir kaip jis vyks šiais metais.

- LOGIN dvi dienas gyvena intensyvų turinio gyvenimą, tad tradicija tapo antros dienos vakarą pakviesti visus dalyvius susitikti kitoje aplinkoje ir pabendrauti dar mažiau formaliai. Mes visada turime muzikos, geros nuotaikos, ateiti gali visi LOGIN dalyviai, o šiais metais mūsų vakarėlis vyks Vilniaus centre, kūrybiškumo erdvėje „Naktinis Vilniaus avilys“ Vilniaus gatvėje, tad LOGOUT labai gražiai įsilies ir į festivalį „Kultūros naktis 2020“.

LOGIN vyks rugsėjo 24–25 dienomis „Litexpo“ konferencijų centre.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)