Festivalio rekordas – aštuonios scenos

Šiais metais LOGIN festivalis savo dalyviams pristatė rekordišką skaičių erdvių – net aštuonias skirtingas scenas, apjungiančias pagrindines festivalio ašis – technologijas, verslumą ir kūrybiškumą, ant kurių buvo galima išvysti visus pranešėjus. Pagrindinė SEB scena buvo dedikuota pagrindiniams festivalio pranešėjams, kur įvyko net keturiolika pranešimų, o kitose septyniose salėse – buvome galima klausytis pranešimų ir diskusijų keturiolika skirtingų temų: verslo ir startuolių, pinigų ateities, dirbtinio intelekto, tvarios visuomenės, skaitmenino marketingo, moterų IT, darbo ateities tendencijų, medijų ir politikos, geresnės ateities, pramogų, kūrybiškumo temomis.

Konferencijos metu dėmesys buvo skirtas ir darbdavių su potencialiais darbuotojais suvedimui – pristatyta LOGIN JOB MARKET erdvė bei LOGIN EXPO zona, kurioje dalyvių laukė interaktyvios veiklos ir kiti pristatymai. Abi dienas taip pat vyko „Išmaniosios energetikos“ hakatonas, kurio metu 10 komandų, sudarytų iš programuotojų, dizainerių, verslo vystytojų, energetikos profesionalų ir kitų energetikos entuziastų, susirinko kurti sprendimus bei produktus naujosios energetikos iššūkiams spręsti. Nugalėtojais buvo išrinkta komanda, kuri pasiūlė sprendimą tinklo balansavimui naudoti elektromobilių baterijas, ir laimėjo 2 tūkst. eurų piniginį prizą.

Pirmosios dienos festivalio žvaigždės

Itin daug dėmesio pirmąją festivalio dieną sulaukė muzikos industriją pakeitęs išradėjas, prieš 15 metų pristatęs muzikos atpažinimo platformą „Shazam“ ir ją už beveik 400 mln. dolerių sumą pardavęs, Dhiraj Mukherjee. Vienas iš „Shazam“ įkūrėjų pasakojo šio verslo istoriją ir visus kitus iššūkius. Dhiraj Mukherjee pranešimas čia.

Europos Komisijos narė Margrethe Vestager – moteris, stojusi į kovą su tokiomis IT gigantėmis kaip „Google“ ar „Apple“ bei liepusi joms susimokėti milijardines baudas už konkurencijos pažeidimus, pirmąją festivalio dieną kalbėjosi su Rita Miliūte ir dalijosi savo įžvalgomis. Pokalbis su Margrethe Vestager čia.

„Burberry“, „YSL“, „Givenchy“ – šie prekių ženklai yra patikėję pakuočių kūrimą šiuo metu Didžiojoje Britanijoje gyvenančiam prabangių pakuočių dizaineriui Vincent Villeger, kuris festivalyje dalijosi įžvalgomis apie dizaino raidą. Vincent Villeger pranešimas čia.

Pirmąją festivalio dieną taip pat buvo galima išvysti garsiausio taip ir neįvykusio festivalio „Fyre“ prodiuserio Andy King pokalbį su Tomu Sinickiu. Prieš du metus festivalis „Fyre“ sulaukė daug dėmesio ne tik todėl, kad buvo reklamuojamas garsių žvaigždžių, tačiau ir todėl, kad galiausiai jis taip ir neįvyko. Pokalbis su Andy King čia.

Visi pirmos dienos pagrindinės salės pranešimai ir pokalbiai čia.

Pirmoji festivalio diena vainikuota Lietuvos interneto apdovanojimų finalu, kur apdovanota daugiau nei 20 inovatyvių interneto projektų ir labiausiai nusipelniusių interneto kultūros plėtrai mūsų šalyje žmonių. Net dviejose Metų geriausiųjų kategorijose triumfavo pirkiniams telefonu sukurta programėlė „MoQ“ – ji išrinkta Metų startuoliu bei Metų inovacija. Metų podcast'ų kūrėjais paskelbti NYLA podcasto autoriai iš „Nanook Multimedia“ projekto, o Metų „Women in Tech“ apdovanojimas iškeliavo Monikai Katkutei-Gelžinei, kuri yra kūrybinių technologijų akademijos „bit&Byte“ įkūrėja. Visi interneto apdovanojimų nugalėtojai čia.

Antrąją dieną – dėmesys „Cambridge Analitica“ skandalui ir Estijos sėkmei

Antrąją dieną daugiausia dėmesio sulaukė buvęs „Cambridge Analytica“ darbuotojas Christopher Wylie, žinomas už sukeltą didžiausią „Facebook“ skandalą dėl vartotojų duomenų prieinamumo įmonėms ir buvęs Estijos prezidentas Toomas H. Ilves, pasidalinęs Estijos skaitmenizavimo sėkmės formule.

Atskleidęs, kaip įmonės sugeba pasisavinti vartotojų duomenis iš „Facebook“, Ch. Wylie atvykęs į Lietuvą pasakojo, kad svarbiausia, jog vyktų diskusijos dėl mūsų visų ateities ir privatumo – priešingu atveju gali kilti didelis pavojus mūsų demokratijai. Pokalbio metu su Andriumi Tapinu Ch. Wylie pasidalino sukelto skandalo niuansais ir pagrindine žinute. Pokalbis su Ch. Wylie čia.

Dienos traukos tašku taip pat tapo Ingridos Šimonytės pokalbis su Beata Nicholson ant pagrindinės festivalio scenos. Čia buvusi kandidatė į LR prezidento postą dalijosi asmeninėmis istorijomis ir kas vyko po prezidento rinkimų. Pokalbis su I. Šimonyte čia.

Festivalio pagrindinę sceną uždaręs Toomas H. Ilves be jokių paslapčių atskleidė kaip XX. a. pabaigoje pradėjo vystytis Estijos – skaitmeninės šalies, vizija ir kokios jėgos viską varė į priekį. Šiuo metu JAV gyvenantis buvęs Estijos prezidentas, neabejotinai sužavėjo susirinkusius dalyvius savo pateikiamais pavyzdžiais ir įžvalgomis, kaip šiandien gyvena estai, lyginant su Lietuva ar JAV. T.H. Ilves pranešimas čia.

Visi antros dienos pagrindinės salės pranešimai ir pokalbiai čia.

Įkvėpimas iš lietuvių lūpų

Ant LOGIN scenos šiemet dalyviai išvydo ir daugiau nei 60 lietuvių, kurie dalijosi savo patirtimi, įžvalgomis ir sėkmės formulėmis. Mokslo žurnalistė Goda Raibytė pasakojo apie tai, kodėl Lietuva yra ne krepšinio, o lazerių šalis; toksikologas dr. Robertas Badaras stebino publiką netikėtais faktai apie psichotropines medžiagas ir esamą situaciją pasaulyje ir šalyje; programavimo mokyklos plėtros vadovas Jevgenij Abdulajev pasakojo, kodėl IT žinios šiandien reikalingos visiems; akademijos vaikams „bit&Byte“ įkūrėja Monika Katkutė-Gelžinė supažindino su kūrybiškumo galia produktyvumui; agentūros „Investuok Lietuvoje“ vadovas Mantas Katinas kvietė į Lietuvą pažvelgti kaip į startuolį, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Good one“ vadovas Tomas Varnas dalijosi internetinės paieškos tendencijomis, Lietuvos autizmo asociacijos „Lietaus vaikai“ valdybos narė ir komunikacijos ekspertė Barbora Suisse pasidalino savo asmenine istorija ir kiti pranešėjai dalijosi savo patirtimi ir istorijomis.

Pokalbius po pranešimų su kai kuriais iš lietuvių pranešėjų galite išvysti čia – pirma diena ir antra diena.

Lietuviai taip pat aktyviai diskutavo itin aktualiomis temomis šiandien – vyko panelinės diskusijos temomis nuo influencerių įtakos, asmens tapatybės privatumo internete iki vykstančių pokyčių lietuviškoje žiniasklaidoje. Pavyzdžiui, diskusijos „Nauji karaliaus rūbai: medija prieš socialinę mediją“ metu buvo diskutuojama, ar tikrai tradicinė medija mirs, ar socialiniai tinklai sprogs, kuo skiriasi pirkta influencerio reklama nuo įprastinės reklamos ir kt. Visa diskusija čia.

Tuo tarpu kitos daug dalyvių sutraukusios diskusijos „Tektoniniai lūžiai lietuviškoje žiniasklaidoje“ metu apžvelgta žiniasklaidos rinkos situacija Lietuvoje. Diskusija čia.

Vienas didžiausias technologijų ir inovacijų festivalis Baltijos šalyse LOGIN 2019, kurio pagrindinis partneris – bankas SEB, birželio 6–7dienomis vyko „Litexpo“ parodų rūmuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją