„Beveik visame Senamiestyje yra nustatyta gyvenamoji zona, kurioje, pagal Kelių eismo taisykles, draudžiama važiuoti didesniu nei 20 km/h greičiu. Apie gyvenamąją zoną, kur ji nustatyta, vairuotojus įspėja kelio ženklai. Kitose miesto vietose leidžiamas automobilių greitis nustatomas pagal gatvės kategoriją ir eismo saugumą“, – sako Vilniaus miesto savivaldybė.

Anksčiau savivaldybė Senamiestyje pradėjo diegti kilpinį eismą, kuris turi sumažinti automobilių tranzitą Senamiestyje. Tuo pačiu buvo tikimasi, kad sumažės Kelių eismo pažeidimo atvejų ir oro tarša centrinėje miesto dalyje. Šiuo metu baigiamos montuoti vaizdo stebėjimo kameros, kurios gaudys KET pažeidėjus.

„Baigiama diegti kilpinio eismo kontrolės sistema (vaizdo kameros) fiksuos ne tik kilpinio eismo nesilaikančius, bet ir kitus pažeidimus Senamiestyje darančius vairuotojus – pavyzdžiui, važiuojančius didesniu nei leistinas greičiu“, – komentuoja savivaldybė.

Panašu savivaldybė turi savo taktiką ne tik sumažinti eismo srautus miesto senamiestyje, bet ir užtikrinti gatvių saugumą kitiems eismo dalyviams. Kol kiti Europos didmiesčiai, skatindami alternatyvius judėjimo po miestą būdus, mažina maksimaliai leistiną greitį ne tik senamiesčiuose, bet ir miegamuosiuose rajonuose, Vilniuje iki šiol tvarkomi pėsčiųjų ir dviračių takai. Visgi kituose miestuose iki šio sprendimo dažniausiai būdavo eita lėtai. Tam, kad jį galima būtų įgyvendinti, reikia sutvarkyti visus kitus infrastruktūrinius klausimus.

Taigi kol kas Vilnius apsiriboja revoliuciniu kilpinio eismo projektu. Toks sprendimas, anot savivaldybės, padeda pertvarkyti gatves į ramaus miesto zonas, be taršos ir automobilių triukšmo.