Domina susisiekimas

Besidairantys naujo būsto vilniečiai, ieškantys galimybių įsikurti Markučiuose, domisi iki šiol mažai aptartu klausimu – susisiekimu su kitomis miesto dalimis.

„Pirkėjus domina ne tik jo pasirinkto buto išplanavimas, namo kokybė, bet ir šios Vilniaus vietos ateitis. Dažnai sulaukiame klausimų, kada bus baigtos tvarkyti gatvės, kokie viešojo transporto maršrutai bus netoliese“, – pasakojo bendrovės Merko statyba generalinis direktorius Saulius Putrimas.

Vilniaus miesto savivaldybė nuo 2019 metų įgyvendina Darnaus judumo planą. Iki 2030 metų tikimasi pasiekti kelionių rūšių balansą: kelionės automobiliu, viešuoju transportu ir pėsčiomis sudarytų po 30 proc. visų kelionių, o dviračiais ir kitomis transporto priemonėmis – 10 proc. Markučių plėtra yra labai svarbi viso miesto kontekste, nes šis mikrorajonas, esantis strategiškai patogioje Vilniaus dalyje, turi didelį potencialą kurti ne tik gyvenamąsias erdves, bet ir poilsio, pramogų, darbo ir komercinės paskirties vietas. Todėl tokiame mikrorajone svarbu užtikrinti ir susisiekimo galimybes, darnaus judumo infrastruktūrą bei platų keliavimo būdų pasirinkimą“, – komentavo situaciją SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Judumo transformacijos vadovas Jonas Damidavičius.

Bus užtikrintas patogus susisiekimas visomis transporto priemonėmis

Pasak pašnekovo, pirmiausia Vilniaus miesto savivaldybės žvilgsnis krypsta į pėsčiuosius ir bevariklio transporto vairuotojus.

„Toliau planuojamas pagrindinis dviračių takų tinklas, kuriuo patogiai ir saugiai bus galima pasiekti ne tik artimiausius mikrorajonus, bet ir nutolusius gyvenamuosius rajonus, komercinės ir rekreacinės paskirties objektus. Žinoma, ir iš Markučių“, – pasakojo SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Judumo transformacijos vadovas.

Vilniuje sparčiai plečiasi įvairių transporto priemonių dalijimosi paslaugos. Markučiuose jau galima naudotis automobilių ir elektromobilių dalijimosi paslaugomis, o pasiskolinti elektrinių paspirtukų ir dviračių šiuo metu galima tik gretimuose rajonuose. Tačiau dėl numatomo nemažo gyventojų skaičiaus ir didelio teritorijos potencialo, tikėtina, kad dalijimosi paslaugos plėsis ir apims „Architektūros parko“ teritoriją.

„Didelis dėmesys skiriamas viešojo transporto plėtrai Vilniaus mieste. Šiuo metu Markučiuose autobusai važiuoja Subačiaus ir Drujos gatvėmis, bet perspektyvoje numatytas viešojo transporto maršrutas Manufaktūrų gatve bei jungtis su Senamiesčiu Aukštaičių gatve per Paupio teritoriją“, – apžvelgė artimiausius transporto organizavimo planus J. Damidavičius.

Pasak pašnekovo, Markučių rajono plėtra, augantis gyventojų skaičius natūraliai skatina vis daugiau dėmesio skirti susisiekimui su juo ir jame gerinti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją