„Kas atsitiko? Abipus Kernavės gatvės yra statomi ir jau pastatyti nauji daugiabučiai namai, tačiau pačios gatvės nėra, ten tiesiog išmaltas purvynas ir balos, naujakuriai klampos po tešlynus... Labai keista, kad toks gan didelis objektas Vilniaus centre ir per visą šį laiką nebuvo jokių naujienų“, – stebėjosi vilnietis.

Pasidomėjus, ar gyventojai šio projekto sulauks, paaiškėjo, jog paruošiamieji darbai jau yra pradėti. Kaip „Delfi“ sakė savivaldybės Infrastruktūros skyriaus vyresnysis patarėjas Arūnas Visockas, praėjusiais metais buvo išrinktas rangovas Kernavės g. nuo Lvovo g. iki Žalgirio statybos darbams, o šiuo metu jau yra išvalyti krūmai, nužymėta trasa, vyksta paruošiamieji pastato griovimo darbai.

Jis papasakojo ir kokių darbų bus imamasi kovo pabaigoje prasidėjus darbų sezonui.

„Pirmiausia bus tvarkomas požemis (vandentiekio, nuotekų, ESO inžinerinių tinklų) pertvarkymas. Didžioji darbų dalis su požeminiais tinklais yra šiluminės trasos rekonstravimas, kurį galėsime vykdyti, kai bus baigtas šildymo sezonas“, – teigė A. Visockas.

Anot jo, gatvės įrengimo darbus, jei neatsiras projekto sprendinių korektūrų, planuojama baigti šių metų gruodžio mėnesį.

Vizualizacija
Foto: Vilniaus miesto savivaldybė

Planuose – dviračių takai ir naujos sankryžos

Kaip anksčiau skelbė savivaldybė, dar rugpjūtį turėjo būti pradėta tiesti nauja dviejų eismo juostų gatvė.

Tuo metu pranešime buvo teigta, jog bus paklota nauja asfalto danga, įrengtas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, atsiras dvi sankryžos, pasodinti nauji želdiniai, taip pat turėtų atsirasti ir naujos viešojo transporto stotelės.

„Šioje gatvėje bus įrengta žiedinė sankryža bei dvi šviesoforais reguliuojamos Lvovo – Kernavės ir Žalgirio – Kernavės gatvių sankryžos su vaizdo stebėjimo kameromis, kryptiniu pėsčiųjų perėjų apšvietimu, saugiais kairiaisiais posūkiais, saugumo salelėmis. Visa naujos gatvės infrastruktūra bus pritaikyta neįgaliesiems“, – praėjusių metų vasarą skelbta savivaldybės pranešime.

Numatyta, kad Kernavės gatvės rekonstrukcija turėtų kainuoti daugiau kaip 4,5 mln. eurų. Kaip minėjo A. Visockas, rekonstrukcija finansuojama iš Europos regioninės plėtros fondo. Konkursą laimėjo ūkio subjektų grupė „Kauno tiltai“ ir „Kerista“.