„Kalėdiniams papuošimams skiriame nemažai dėmesio – pavyzdžiui gyvenamuosiuose rajonuose kasmet tradiciškai statome eglę ir kviečiame bendruomenę kartu ją puošti. „Paupį“, kuris jau tapęs traukos centru ne tik čia gyventiems ar dirbantiems, norėjome papuošti originaliau ir paskatinti miestiečius ir miesto svečius atrasti daugiau sostinės vietų, kur galima būtų pasigrožėti šventinėmis dekoracijomis. Akivaizdu, kad šiemet žiemos šventės bus kitokios – be didesnių būrių artimųjų ir draugų, todėl norisi kurti kuo daugiau šventinės nuotaikos aplinkui“, – sakė „Darnu Group“ korporatyvinių reikalų ir rinkodaros direktorė Akvilė Liaudanskienė.

Nestandartiniai sprendimai intriguoja ir skatina mąstyti

Papuošti „Paupio“ erdves šiemet buvo patikėta dekoratorei Gritai Sviderskei. Pasak jos, „Paupys“ – šiuolaikiškas, modernus ir labai gražus rajonas todėl jis tiesiog prašėsi originalesnio požiūrio ir netipinių sprendimų.

Pasak jos, bene svarbiausiu „Paupio“ kalėdiniu kvartalo akcentu tapo dvi didžiulės, įspūdingo 4 ir beveik 2 metro aukščio, pūkinėmis striukėmis ir spalvingais šalikais aprengtų žirafų skulptūros. Kodėl žirafos? Nes taip įdomiau! G. Sviderskė tikina, kad egzotiški šiltų kraštų gyvūnai buvo pasirinkti neatsitiktinai – taip ji siekė sukurti daugiau intrigos ir paskatinti praeivius pasukti galvas ieškant savų atsakymų.

„Jei būtume pasirinkę Kalėdų senelio, elnių ar besmegenių siluetus – būtų gražu, tačiau labai tradiciška, o idėjos norėjosi kitokios – neįprastos. Siekėme sukelti intrigą, kad kiekvienas žmogus savęs paklaustų – o kodėl žirafos? Mes atsakome – o kodėl ne? Vasariški gyvūnai žiemos fone intriguoja, juolab, kad egzotiškų žvėrių tema kalėdiniuose papuošimuose dabar atspindi naujausias pasaulines tendencijas, populiarūs tampa ir drambliai, ir liūtai, ir raganosiai“, – sakė G. Sviderskė.

Foto: Organizatorių nuotr.

Į papuošimus investuojama vis daugiau

Pašnekovė pastebi, kad įprasti šventinių puošmenų sprendimai nors ir yra amžina klasika, vis dažniau užleidžia vietą drąsesnėms idėjoms. Joms vis dažniau ryžtasi ir lietuviai – noriau įsileidžia naujoves, ieško iššūkių, siekia išsiskirti.

Apskritai papuošimams esą kasmet skiriamas vis didesnis dėmesys – didžiausioms metų šventėms žmonės kasmet ima ruoštis vis kruopščiau ir tą daro kasmet vis anksčiau. „Jei seniau apie Kalėdas pradėdavome galvoti gruodžio viduryje, šiemet tas laikas labai paankstėjo – norėti puoštis daugelis ėmė iškart po Vėlinių. Ir nenuostabu, kodėl – dekoras suteikia daug teigiamų emocijų, o kai už lango niūru – sukuria laukimo jausmą, pakelia nuotaiką“, – kalbėjo G. Sviderskė.

Ji neslepia, kad tokį požiūrį į dekoracijų svarbą pakoregavo ir karantinas – daugiau laiko praleisdami namuose žmonės siekia sukurti juose daugiau jaukumo, šilumos. Todėl ir miesto erdvėse esančios dekoracijos labiau džiugina – pasivaikščiojimai po šventiškai papuoštas gatves suteikia papildomo džiaugsmo.

„Dabar daugelis į papuošimus investuoja vis didesnes sumas. Žmonėms svarbus grožis, svarbi emocija, kurią jis teikia, svarbi šventinė dvasia, kuri džiugina. Kai puošėme „Paupį“ – sulaukėme labai daug pozityvios aplinkinių reakcijos: žmonės fotografavosi, džiūgavo, pasigerėti sustojo ir pro šalį važiuojantys automobiliai – ta emocija yra fantastiška!“ – kalbėjo dekoratorė.