Didžiausias dėmesys ruošiantis jos atidarymui skirtas prekių asortimentui – siekta, kad jis atitiktų tiek čia įsikursiančių, tiek dirbsiančių, tiek į šį, unikalia lokacija, išvystyta infrastruktūra, traukos objektais bei gamta patrauklų sostinės rajoną užsuksiančių vilniečių poreikius. 500 kv. metrų prekybos centras – trečiasis Vilniuje ir aštuntasis visoje Lietuvoje express formato „Rimi“.

Įrengiant parduotuvę apjungė dvi koncepcijas

„Tai didžiausia iš express formato tinklo parduotuvių, kurią įrengdami apjungėme dvi koncepcijas. Pirmoji pritaikyta skubančiam, čia dirbsiančiam ar trumpam pasižvalgyti po patrauklų rajoną užsuksiančiam pirkėjui. Antroji, taip vadinama convenient, sukurta atsižvelgiant į čia gyvensiančio vilniečio poreikius – norą nenutolstant toli nuo namų įsigyti būtinų, kasdieniam meniu bei namams reikiamų prekių“, – sako „Rimi Lietuva“ Prekybos centrų valdymo vadovė Irina Miklienė. Formuojant Paupio „Rimi“ asortimentą, įvertintos ir apjungtos kitų to paties formato tinklo parduotuvių, esančių Didžiojoje gatvėje ir daugiafunkciniame komplekse „Life Square“, Vilniuje, bei Laisvės alėjoje, Kaune, geriausios praktikos.

Nauja parduotuvė
Foto: Įmonės archyvas

„Darnu Group“ vystomas kvartalas labai atviras visuomenei – jame įsikurs kino teatras, jau veikia restoranai, sutvarkyta patogi ir patraukli infrastruktūra. „Čia dirbsiantiems bei pasižvalgyti, pailsėti užsuksiantiems sostinės gyventojams ir svečiams svarbu patogumas, greitis, paprastumas. Tokiam pirkėjui ir kūrėme express parduotuves, kuriose jis ras kavą išsinešimui, šviežius sumuštinius, bandeles ir kitus užkandžius, taip pat – gėrimus, spaudos leidinius“, – sako Irina Miklienė. Dar vienas iš jau veikiančiose expressformato parduotuvėse pasiteisinusių ir naujausioje įrengtų sprendimų – šviežių sušių baras.

Jau antroji „Rimi“ prie Vilnios

Įvertinti būsimų parduotuvės Paupyje pirkėjų poreikius padėjo ir patirtis valdant hypermarket formato „Rimi“ Užupyje. „Sparčiai atgimstantį Paupį pamėgsta aktyvūs, kūrybingi vilniečiai, jaunos šeimos. Su jiems pritaikytu asortimentu ir paslaugomis atidarome naująją parduotuvę, tačiau išliekame atviri – stebėsime, kaip toliau plėsis ir keisis šis rajonas bei atitinkamai adaptuosime asortimentą“, – sako „Rimi Lietuva“ Prekybos centrų valdymo vadovė. Naujausia parduotuvė ir savo išore, fasadu, pritaikyta naujam miesto kvartalui. Laikantis bendro architektūrinio sprendimo, „Rimi“ logotipas ir kiti elementai šį kartą tinklui nebūdingos, „surūdijusio“ plieno, išvaizdos.

Paupyje duris atverianti „Rimi“ – trečioji šiais metais nauja tinklo parduotuvė. Pirmosios dvi, taip pat express formato, metų pradžioje atidarytos Kaune, miesto autobusų stotyje ir Laisvės alėjoje. Praėjusiais metais atidariusi penkis naujus prekybos centrus, šiais metais „Rimi“, kaip ir planuota, iki metų pabaigos atidarys dar 8 naujas parduotuves keliuose skirtinguose šalies miestuose. Su naujausia „Rimi“ Paupyje šiuo metu tinklą sudaro 63 parduotuvės. Iki 2023-iųjų pabaigos, vykdant intensyvią plėtrą, jų skaičius sieks 100-ą visoje Lietuvoje.