„Kad dviratis taptų ne tik laisvalaikio, bet ir patogia susisiekimo priemone, tobuliname infrastruktūrą, o iki 2023 m. planuojame nutiesti ir likusias trūkstamas jungtis pagrindiniame dviračių takų tinkle. Iš taško A į tašką B dviračiu bus galima nuvykti nenutrūkstančia trasa. Artimiausiu metu mieste planuojama ramaus eismo gatvių plėtra, kuriose dviračių eismas organizuojamas bendrame eismo sraute, o ramaus eismo gatvės tampa vientiso takų tinklo dalimi”, – sako Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas.

Kaip praneša savivaldybė, planuojama, kad šiemet Fabijoniškėse atnaujinimo sulauks ne tik S. Stanevičiaus g. bet ir 1 km ilgio takai Fabijoniškių g. atkarpoje nuo Ateities g. iki įsukimo į Ukmergės g.

Šie takai įsilies į bendrą miesto takų sistemą, jungsis su esamomis trasomis palei Ateities gatvę, o nutiesus Šiaurinę gatvę, su takais joje ir jungtimis iki Šeškinės gatvės. Be to, planuojama sutvarkyti ir likusias atkarpas, kuriomis bus dar patogiau vykti į miesto centrinę dalį palei Gelvonų ir Ozo gatves.

Šiuo metu tvarkomi Rinktinės, Olimpiečių, Širvintų, Ozo, Erfurto ir Manufaktūrų gatvės pėsčiųjų ir dviračių takai. Netrukus darbai persikels į Žirmūnų trikampį ir kitas jungtis.

Artimiausiu metu planuojama tiesti daugiau kaip 20 km jungčių. Per pastaruosius kelerius metus visame mieste įrengta daugiau kaip 2 tūkst. naujų dviračių stovų, prie kurių galima saugiai prirakinti dviračius, šiemet bus įrengta dar keli šimtai. Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir dalies pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 6,5 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)