„Pastarieji keleri metai įmonei buvo sparčių pokyčių periodas, todėl būtinas ir vizualinio identiteto atnaujinimas. Iki šiol „Litexpo“ buvo asocijuojamas daugiausiai su parodomis, tačiau vis dažniau mūsų erdves atranda skirtingų formatų renginiai – nuo „Sel“, „Jazzu“ koncertų, dizainerio Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymų iki jaunimui „Game On“ žaidimų festivalio. Keičiasi įmonės pozicionavimo strategija, veikla, atitinkamai atnaujinamas ir prekės ženklas, kad atitiktų naująją organizacijos tapatybę“, – sako „Litexpo“ direktorius Justinas Bortkevičius.

Pasak jo, senasis valstybės įmonės prekės ženklas, naudotas kelis dešimtmečius, jau buvo morališkai pasenęs. „Naujasis vizualinis identitetas buvo kuriamas atsižvelgiant į naujas veiklos kryptis, išsaugant gilias organizacijos veiklos tradicijas tuo pačiu siekiant atliepti naujausias dizaino tendencijas“, – teigė J.Bortkevičius.

Naująjį „Litexpo“ vizualinį identitetą kūrė kūrybinė agentūra „New!“. Vieno iš agentūros bendrasavininko Tomo Ramanausko teigimu, kuriant naująjį „Litexpo“ vizualinį identitetą buvo siekiama pabrėžti įmonės išskirtinumą – skirtingų auditorijų idėjų sklaidą ir bendradarbystę.

„Naujasis logotipas susideda iš apskritimo, “O” raidės, ir link jų einančio tipografinio sprendimo, iliustruojančio judesį, dinamiką. Šis grafinis vaizdas atspindi susibūrimo vietą, žinių ir kontaktų sklaidą, atvirumą idėjoms ir ekspertiškumą, kurį skleidžia parodų ir kongresų centras „Litexpo“, būdamas didžiausiu renginių centru Baltijos šalyse. Ryški mėlyna logotipo spalva pasirinkta taip pat neatsitiktinai. Ji dominuoja architektūriniuose pastatų elementuose: tiek interjere, tiek eksterjere bei simbolizuoja įmonės drąsą, veržlumą ir ryškumą“, – sako T. Ramanauskas.

Atnaujintas ne tik logotipas, bet ir sukurtas naujas vizualinis identitetas – vizualinės reklamos elementai, vizitinių kortelių, vėliavos, vidinių dokumentų, fasado iškabų ir kitų eksterjero bei interjero elementų dizaino pakeitimai. Viso organizacijos vizualinio identiteto ir logotipo sukūrimas bei adaptacijos kainavo 3 700 Eur.

Lietuvos parodų ir kongresų centras „Litexpo“ yra didžiausias Baltijos šalyse parodų ir konferencijų, valstybinės svarbos ir kitokių renginių centras, turintis moderniausias ekspozicijų ir konferencijų erdves bei pritraukiantis didžiausias Baltijos regiono parodas, tarptautinius renginius. Per metus „Litexpo“ surengia daugiau kaip 15 tarptautinių parodų ir daugiau kaip 1300 įvairių renginių, kuriuose dalyvauja per 3000 bendrovių ir 500 000 lankytojų.

Nuo šių metų klientams siūloma galimybė įsigyti nuolatinį parodų abonementą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)