Kad tiltas yra prastos būklės, skaitytojai laiške teigia pastebėję dar vakar, gegužės 11-ąją.

„Važiuojant per Liubarto tiltą mūsų automobilis dunkstelėjo, o duslintuvas pasiekė metalines tilto detales, išlipus pajutome, kad kai važiuoja automobiliai, ant tilto jaučiais vibracija, apie tai informavome BPC ir UAB „Grinda“, tačiau jokių veiksmų, kaip matyt, nebuvo imtasi (greičio ribojimas, kita), be to, svarbus rodiklis – pasislinkę turėklai“, – rašoma laiške.

Skaitytojai priduria, kad šiandien, sekmadienio vakare, važiuojant pro Liubarto tiltą, šalia automobilio nukrito betono gabalas nuo tilto konstrukcijos.

Kadangi po griūvančiu tiltu įrengta geltonoji stovėjimo zona, skaitytojai teigia informavę apie šią situaciją ir policijos pareigūnus:

„Papildomai teko informuoti BPC, čia žaibiškai greitai atvyko Policijos pareigūnai, kadangi po tiltu stovi automobiliai, kuriems gresia realus pavojus. BPC operatorė taip pat iškvietė ir UAB „Grinda“ avarinę tarnybą, telefonu informavome „Susisiekimo paslaugas“, kurios Geltonoji stovėjimo zona įrengta po tiltu“, – toliau rašoma laiške.

Anot skaitytojų, taip pat buvo informuotos ir kitos susijusios institucijos.

Skaitytojai tikisi, kad bus užkirstas kelias nelaimei ir nepasikartos Kleboniškio tilto istorija, kai 2009-aisiais, nutrūkus 8 laikančioms tilto per Nerį automagistralėje Vilniaus-Klaipėda metalinėms sijoms, pasislinko tilto konstrukcijos, viena tilto dalis įgriuvo apie 20 cm.

Savivaldybė: tilto būklė pavojaus nekelia

Pirmadienį susisiekus su Vilniaus miesto savivaldybe, gavome atsakymą, kad tiltas tikrai negriūva ir pavojaus saugumui nėra.

Raštu pateiktame atsakyme Arūnas Visockas, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vyresnysis patarėjas, teigė, kad savivaldybė nuolat atlieka visų sostinės tiltų, viadukų ir estakadų techninę priežiūrą. Sostinėje yra 51 tiltas, 67 viadukai, 8 estakados ir 3 tuneliai. Tiltų, viadukų ir estakadų remontui šiemet skirta apie 1 mln. eurų.

„Pernai gegužę savivaldybės specialistai atliko visų sostinėje esančių tiltų, viadukų ir estakadų techninę priežiūrą, tame tarpe ir Liubarto tilto. Šiandien patikrinus Liubarto tilto būklę galime patvirtinti, kad tilto būklė pavojaus nekelia: nuotraukose yra matoma komunikacijų tinklus dengiančių plokščių metalo korozija, kuri netrukus bus pašalinta. Įtakos viaduko ir tilto saugumui neturi“, – rašė jis.

A. Visockas taip pat paaiškino, kad vilniečių juntamą tilto vibraciją sukelia transporto dinaminės apkrovos, o pernai vykusios apžiūros metu jokių tilto konstrukcijos pakitimų nustatyta nebuvo -– nuspręsta perdažyti metalines tilto konstrukcijas ir sutvarkyti deformacines siūles.

Jis taip pat priminė, kad už tiltų, viadukų ir estakadų priežiūrą atsakinga Vilniaus miesto savivaldybė, o ne „Grinda“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)