„Atsižvelgę į sveikatos apsaugos užtikrinimo svarbą visoje šalyje bei matydami tai, kaip aktyviai ką tik pasiūlyta paslauga ėmė naudotis Panevėžio gyventojai, ilgai nelaukėme ir priėmėme sprendimą veiklą plėsti Šiaulių mieste. Jau penktame Lietuvos mieste užtikrinsime patogų maisto pristatymą nuolat kintančiomis pandemijos aplinkybėmis. Kasdien kuriame saugesnę aplinką ir skatiname saugų elgesį, kai daugelis mūsų atidžiau planuoja keliones už namų ribų, mažiau ir rečiau lankosi viešose vietose, tačiau nori ir toliau valgyti gardų maistą“, – teigia „Wolt“ vadovė Baltijos šalims Liis Ristal.

Didėja paslaugos poreikis ir restoranų skaičius

Augant paslaugos poreikiui, pasakoja „Wolt“ vadovė, įmonė yra pasiruošusi atitinkamai reaguoti. Didėjant kurjerių kelionių skaičiui, gali būti plečiamas kurjerių-partnerių tinklas taip siekiant ne tik suteikti kokybišką paslaugą klientams, bet ir padėti visam maitinimo paslaugas siūlančiam sektoriui, kuris pastaruoju metu susiduria su didžiuliais iššūkiais.

Pirmieji „Wolt“ partneriai Šiauliuose – amerikietiškasis gastropubas „Cask 215“, pakeitęs požiūrį į maistą, klasikos bei modernios virtuvės tradicijas apjungiantis restoranas „Trys“, Azijos virtuve kviečiantys pasimėgauti „KAO BAO“, „Nori Sushi“, miestiečių pamėgtas „La Crepe“ ir kiti restoranai. Iš viso šiuo metu Šiaulių mieste programėlė siūlo užsisakyti patiekalų iš 36 restoranų.

Saugumas – pagrindinis prioritetas

Įmonė, atsižvelgdama į sudėtingėjančią pandemijos situaciją šalyje, pakartotinai akcentuoja saugumą.

„Patys imamės visų saugumo priemonių siekdami užkirsti kelią koronaviruso plitimui. Kalbant apie maisto pristatymo paslaugą, šiuo metu numatytas bekontaktis maisto pristatymo būdas – užsakytas maistas klientui paliekamas prie durų. Prireikus, esame pasiruošę imtis papildomų priemonių ir atsižvelgti į visas Pasaulio sveikatos organizacijos ir kitų valstybės institucijų rekomendacijas, o restoranams ir kurjeriams-partneriams nuolat primename, kaip saugoti save ir saugiai klientams pristatyti maistą“, – sako L. Ristal.

Daugumoje restoranų, su kuriais dirba įmonė, yra sudaryta galimybė klientams užsakymus atsiimti restoranuose be artimo kontakto su žmogumi.

„Atsižvelgę į sveikatos apsaugos užtikrinimo svarbą visoje šalyje bei matydami tai, kaip aktyviai ką tik pasiūlyta paslauga ėmė naudotis Panevėžio gyventojai, ilgai nelaukėme ir priėmėme sprendimą veiklą plėsti Šiaulių mieste. Jau penktame Lietuvos mieste užtikrinsime patogų maisto pristatymą nuolat kintančiomis pandemijos aplinkybėmis. Kasdien kuriame saugesnę aplinką ir skatiname saugų elgesį, kai daugelis mūsų atidžiau planuoja keliones už namų ribų, mažiau ir rečiau lankosi viešose vietose, tačiau nori ir toliau valgyti gardų maistą“, – teigia „Wolt“ vadovė Baltijos šalims Liis Ristal.

Didėja paslaugos poreikis ir restoranų skaičius

Augant paslaugos poreikiui, pasakoja „Wolt“ vadovė, įmonė yra pasiruošusi atitinkamai reaguoti. Didėjant kurjerių kelionių skaičiui, gali būti plečiamas kurjerių-partnerių tinklas taip siekiant ne tik suteikti kokybišką paslaugą klientams, bet ir padėti visam maitinimo paslaugas siūlančiam sektoriui, kuris pastaruoju metu susiduria su didžiuliais iššūkiais.

Pirmieji „Wolt“ partneriai Šiauliuose – amerikietiškasis gastropubas „Cask 215“, pakeitęs požiūrį į maistą, klasikos bei modernios virtuvės tradicijas apjungiantis restoranas „Trys“, Azijos virtuve kviečiantys pasimėgauti „KAO BAO“, „Nori Sushi“, miestiečių pamėgtas „La Crepe“ ir kiti restoranai. Iš viso šiuo metu Šiaulių mieste programėlė siūlo užsisakyti patiekalų iš 36 restoranų.

Saugumas – pagrindinis prioritetas

Įmonė, atsižvelgdama į sudėtingėjančią pandemijos situaciją šalyje, pakartotinai akcentuoja saugumą.

„Patys imamės visų saugumo priemonių siekdami užkirsti kelią koronaviruso plitimui. Kalbant apie maisto pristatymo paslaugą, šiuo metu numatytas bekontaktis maisto pristatymo būdas – užsakytas maistas klientui paliekamas prie durų. Prireikus, esame pasiruošę imtis papildomų priemonių ir atsižvelgti į visas Pasaulio sveikatos organizacijos ir kitų valstybės institucijų rekomendacijas, o restoranams ir kurjeriams-partneriams nuolat primename, kaip saugoti save ir saugiai klientams pristatyti maistą“, – sako L. Ristal.

Daugumoje restoranų, su kuriais dirba įmonė, yra sudaryta galimybė klientams užsakymus atsiimti restoranuose be artimo kontakto su žmogumi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)