Pasak Andrej Pometko, prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros vadovo, nuo pat šių metų pradžios elektroninės prekybos plėtra vyko nuosekliai. Pirmiausia buvusi pasiekiama tik Vilniaus ir Kauno miestuose, „Iki“ prekių pristatymo į namus paslauga buvo išplėsta į šių miestų rajonus, Klaipėdą, o vasarą – ir Palangą. Plėtra į Šiaulius ir Panevėžį žymi svarbų etapą, nes paslauga nuo šiol prieinama jau visuose didžiuosiuose šalies miestuose, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Elektroninė prekyba paskutiniaisiais mėnesiais įgavo didelę reikšmę. Įprastą žmonių rutiną sujaukęs karantinas pakoregavo gyventojų įpročius, kurie, kaip pastebime, linkę įsitvirtinti. Didmiesčių gyventojai jau įprato gyventi patogiau, todėl vis dažniau apsiperka ir internetu. Ypač didelę vertę turi mūsų siūloma greito pristatymo paslauga – savo prekes pirkėjai į namus gali gauti vos per vieną valandą“, – sako A. Pometko.

Pasak jo, pamažu nusistovi ir klasikinis pirkėjo krepšelis – dažniausiai internetu užsakomos prekės yra greičiau gendantys produktai.

Pirkėjai savo užsakymus gali gauti nuo 9.00 iki 22.00 val. Siekiant užtikrinti pirkėjų ir kurjerių saugumą, užsakant prekes programėlėje galima pasirinkti, kad jos būtų paliktos už durų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)