„Nuolat analizuojame rinką ir gilinamės į šiauliečių bei miesto svečių poreikius siekdami užtikrinti kuo platesnį paslaugų bei prekių pasirinkimą. Vadovaujamės ambicija, kad „Akropolis“ būtų pirmas pasirinkimas tiek tarp klientų, tiek tarp žinomiausių prekės ženklų, tad džiaugiamės galėdami pasiūlyti dvi naujas erdves mūsų lankytojams bei dar platesnį prekių asortimentą“, – sako Šiaulių „Akropolio“ valdytoja Sonata Jocienė.

Šiauliuose – devintoji „Pandora“ Lietuvoje

„Pandora“ šiauliečius pasitinka su magija, stebuklus ir naktinį dangų primenančiais papuošalais: angelų sparnais, krentančiomis žvaigždėmis ir žvilgančiomis detalėmis. Skandinaviško ir ypač moteriško dizaino sau artimus aksesuarus renkasi ir jaunos panelės, ir brandžios moterys.

„Technologijos padarė išties didelę įtaką žmonių apsipirkimo įpročiams. Kai yra galimybė apsipirkti internetu, prekės ženklams nebepakanka rūpintis vien asortimentu ir kokybe. Atidarydami naujas parduotuves, didžiulį dėmesį skiriame interjerui bei dizaino sprendimams, siekiame, kad kiekvienas apsilankymas taptų malonia ir įsimintina patirtimi“, – sako Renata Krzeminska, „Fashion Investment Group“, kuriai priklauso „Pandora“, atstovė Baltijos šalims.

Duris atvėrė ir „Chic“ – garsūs italų mados namų prekės ženklai

Šiaulių „Akropolyje“ duris kiek anksčiau duris atvėrė ir nauja moteriškų drabužių parduotuvė „Chic“. Tai – jau trečioji šio prekės ženklo parduotuvė Lietuvoje.

„Ryškiausios mados tendencijos, elegancija ir nepriekaištinga kokybė – taip klientės apibūdina „Chic“ asortimentą. Parduotuvėje prekiaujama pasaulyje pripažintais prekės ženklais: „Toy G“, „Imperial“, „Vabessa Scott“ ir kitais italų mados namų prekiniais ženklais, kuriuos galima rasti išskirtinai tik mūsų parduotuvėse. Kokybė, apgalvotos stiliaus detalės – visa tai mūsų prekės ženklo išskirtinumas, kuriuo, esu tikra, šiaulietės liks sužavėtos“, – sako parduotuvių tinklo „Chic“ vadovė Ingrida Ugianskienė.

Pasak „Chic“ atstovės, nors parduotuvės plotas nedidelis – 41 kv. m., tačiau tai jauki parduotuvė, išsiskirianti savo nepriekaištingai atrinktomis drabužių kolekcijomis. „Chic“ visada rasite suknelių, tinkančių įvairioms progoms, kas ypač aktualu artėjant didžiosioms metų šventėms“, – pasakoja I. Ugianskienė.

Šiaulių „Akropolyje“ praėjusiais metais atsidarė tokios parduotuvės kaip „Creme de la Creme“, „Daniele Donati“, „Fielmann“, „4F“, „XJeans“, „Kamėja“, „Green Cafe“ bei „Eurovaistinė Express“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)