Per keturis etapus būtų suremontuotas gatvės ruožas nuo geležinkelio pervažos iki miesto ribos. Savivaldybė numačiusi, kad darbai galėtų užtrukti trejetą metų.

Administracijos direktoriaus Tomo Juknos teigimu, rekonstrukcijos metu bus įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, nauji lietaus nuotekų tinklai, modernus gatvės apšvietimas, atnaujintos autobusų stotelės, o Smėlynės gatvės sankryža su naująja Šiaurine gatve rekonstruota į žiedinę.

Pretenduoja į valstybės lėšas

Skaičiuojama, kad Smėlynės gatvei rekonstruoti prireiks 4,3 mln. eurų. Bent dalį lėšų Savivaldybė tikisi gauti iš valstybės rezervo. Tam turi spėti iki sausio 5-osios pateikti paraišką.

Finansavimo iš valstybės rezervo sulaukia pagal patvirtintą metodiką vertinamos ir daugiausia balų surinkusios savivaldybių paraiškos.

T. Juknos nuomone, šiose lenktynėse dėl valstybės pinigų Smėlynės gatvės projektas turi nemažai šansų. Ar Panevėžio lūkesčiai pasiteisins, paaiškės balandį. Miesto vadovai planuoja, kad pirmieji rekonstrukcijos darbai pajudėtų jau birželį ir truktų trejus metus.

Tikisi geriausio

Visgi viešųjų pirkimų konkursą rangos darbams atlikti besirengianti skelbti Savivaldybė numačiusi į sutartį su būsimu rangovu įtraukti sąlygą, kad nepavykus surinkti visos reikalingos sumos, sutartis būtų stabdoma.

T. Jukna mano, jog tokio scenarijaus pavyks išvengti.

„Jei negautume lėšų iš valstybės rezervo, yra galimybė pasinaudoti kitais finansavimo šaltiniais, taip pat yra lėšos, kurias kiekvienais metais visoms savivaldybėms pagal patvirtintą metodiką skiria Lietuvos automobilių kelių direkcija. Kad ir kaip būtų, per trejus metus gatvę įmanoma suremontuoti“, – tvirtino direktorius.

Keisis eismo tvarka

Prasidėjus Smėlynės gatvės rekonstrukcijai, eismą planuojama nukreipti sutvarkytomis Paliūniškio, Rožių, Liublino, Bruknynės gatvėmis bei iki pavasario numatoma užbaigti Šiaurine gatve.

„Projektas tikrai sudėtingas, daug inžinerinių tinklų, ko gero, rekonstruojamas atkarpas teks uždaryti paliekant važiavimą Smėlynės gatve tik ten gyvenantiesiems“, – sako T. Jukna.

Miesto ir Panevėžio rajono savivaldybės taip pat kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkciją ir dėl dviračių bei pėsčiųjų tako rekonstrukcijos nuo miesto ribos iki Piniavos. Gautas atsakymas, kad šis klausimas bus svarstomas.