„Dabartinis eismo reguliavimo sprendimas leis išvengti iki šiol viaduko prieigose besiformuojančių didesnių spūsčių ir užtikrins sklandesnį susisiekimą visomis kryptimis, o įgyvendinus viaduko rekonstrukcijos darbus bus visiškai baigtas dar vienas „Via Baltica“ – intensyvaus tarptautinio transporto koridoriaus, rekonstravimo etapas. Susisiekimas Panevėžio aplinkkeliu taps saugesnis bei patogesnis tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui“, – sako VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Remigijus Lipkevičius.

Kaip rašoma automobilių kelių direkcijos pranešime, vykdant viaduko virš magistralinio kelio A9 Panevėžys–Šiauliai valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelio 11,015 km ir prieigų rekonstravimo projektą, vadinamasis Nausodės viadukas bus rekonstruotas perstatant esamo statinio laikančiąsias konstrukcijas, keisis ir statinio išorės matmenys, jis bus išplatintas.

Planuojama ties rekonstruojamu viaduku kelio važiuojamosios dalies plotį padidinti iki 17 metrų, papildomai įrengiant 2 eismo juostas bei 2 persirikiavimo juostas skirtingomis kryptimis. Po rekonstrukcijos paties viaduko plotis bus 20,1 metro. Bus įrengta 4 eismo juostų važiuojamoji dalis ir techniniai praėjimai. Taip pat bus naujai įrengtos vandens nuvedimo sistemos, apsauginiai atitvarai, vertikalusis ir horizontalusis kelio ženklinimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)