Pasak Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, šiuo metu vyksta parengto projekto viešas svarstymas.

Iki kovo 21 dienos galima teikti pastabas ir pasiūlymus.

Projekto tikslas yra didinti viešojo transporto patrauklumą bei užtikrinti, kad autobusams skirtomis juostomis nevažiuotų kitos transporto priemonės.

„Numatoma, kad viešojo transporto linijos įvairiomis priemonėmis bus atskirtos fiziškai“, – sako R. Mockus.

Taikos prospektas išsiskirs tuo, kad viešasis transportas judės ne taip kaip dabar – pirmąja eismo juosta, o per prospekto vidurį, praktiškai toje vietoje, kur šiandien yra trečioji judėjimo juosta.

Viešojo transporto sustojimai persikels į vidurį prospekto esančias skiriamąsias juostas.

Dideli pokyčiai laukia senamiestyje. Įgyvendinus projektą, siūloma, kad Tiltų gatvėje nuo Grįžgatvio iki Herkaus Manto gatvės dalies ties Liepų gatve būtų leidžiamas tik maršrutinių transporto priemonių eismas. Norima įrengti draudžiamąjį ženklą, vadinamąją „plytą“.

Tai reiškia, kad šia atkarpa negalėtų važiuoti nei aptarnaujantis transportas, nei vietos gyventojai. Išimtys žadamos elektromobiliams.

„Toks yra projektuotojų siūlymas, kad būtų išvengta tranzitinio srauto, o susisiekimas šioje teritorijoje galimas šalutinėmis gatvėmis“, – sako „Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovas Andrius Samuilovas.

Anot jo, pokyčiai laukia Herkaus Manto gatvės dalyje nuo Liepų g. iki Lietuvininkų a. Čia taip pat planuojama uždrausti automobilių eismą, išskyrus gyventojų ir aptarnaujantį transportą.

Uždraudus automobilių eismą centre, bus įrengti patogesni dviračių takai.