Klaipėdos uosto laivybos kanalas nuo Malkų įlankos iki šiaurinės uosto dalies bus pagilintas puse metro – iki 15 m. Didžiojoje uosto dalyje leistiną laivų grimzlę padidinus iki 13,8 m, čia atplauksiančius laivus bus galima pilniau pakrauti. Dabar laivybos kompanijos neretai dalį krovinių į Klaipėdos uostą gabena nepilnai pakrautais arba mažesniais laivais, todėl tam pačiam krovinių kiekiui pergabenti patiriamos didesnės sąnaudos, užtrunkama ilgiau laiko, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Didesnis gylis uosto laivybos kanale bei didesnė maksimali leistina grimzlė yra labai svarbus faktorius laivybos verslui. Pasaulinės tendencijos logistikoje lemia tai, kad krovinių gabenimo jūra efektyvumą siekiama užtikrinti būtent didesniais laivais. Klaipėdos uostas taip pat turi prisitaikyti prie globalių rinkos pokyčių, tad pradėtas uosto gilinimas ir yra vienas iš kertinių žingsnių siekiant naujo kokybinio uosto pranašumo, – sako Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius. – Tikimės, kad gilinimo darbai vyks sklandžiai, kaip yra suplanuota.“

Danijos kompanijos „Rohde Nielsen A/S“ žemsiurbė gilinimo darbus pradeda nuo pietinės uosto dalies. Dėl vykdomų darbų laivyba nėra ribojama.

Planuojama, kad uostas nuo Malkų įlankos iki šiaurinės uosto dalies bus išgilintas iki kitų metų pavasario. Europos Sąjunga šiam projektui įgyvendinti skyrė 17,3 mln. eurų.

Gilinimo darbus atliekančiai kompanijai „Rohde Nielsen A/S“ tai ne pirmas stambus projektas Klaipėdos uoste. Ši įmonė gilino ir tobulino Klaipėdos uosto įplaukos kanalą 2011–2013 metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)