Dar 2015 metų gruodį Klaipėdos saugaus eismo komisijoje svarstant klausimą apie dujovežių eismą iš „Klaipėdos naftos“ terminalo buvo išreikštas susirūpinimas dėl saugumo minimoje sankryžoje. Nuovaža į Herkaus Manto gatvę buvo labai trumpa, joje tilpo tik du automobiliai. Vasaros sezono metu sankryžoje formuodavosi kamščiai.

Prie šio klausimo komisijoje buvo grįžta 2017 metais, vyko ir daugiau diskusijų, tačiau tik šių metų viduryje buvo pasirašyta sutartis su bendrove „Telšių keliai“ ir darbai pajudėjo iš mirties taško.

Liko išasfaltuoti

Pasak UAB „Telšių keliai“ direktoriaus pavaduotojo Arno Knystauto, projektas jau baigiamas įgyvendinti. Jei leis oro sąlygos, asfalto danga gali būti paklota jau kitą savaitę.

„Bet kuriuo atveju eismas šioje sankryžoje pagerės jau šiais metais“, - geromis žiniomis dalijasi A. Knystautas.

Anot jo, pagrindiniai darbai buvo daromi po žeme, nes šioje vietoje daug inžinerinių tinklų ir komunikacijų, praeina 10 kilovoltų elektros kabelis. Viską reikėjo pertvarkyti.

„Nuovaža pailginta maksimaliai, kiek buvo galima šioje teritorijoje - iki maždaug 75 metrų“, - sako A. Knystautas.

Pasak jo, nenumatytų kliūčių įgyvendinant projektą neiškilo. Pagal su miestu pasirašytą sutartį šio projekto vertė siekia beveik 150 000 eurų. Neabejojama, kad apie keturis kartus pailginus nuovažą eismas šioje sankryžoje taps daug patogesnis.