Pastaruoju metu Klaipėdos spaudoje padaugėjo pranešimų, kai pas gyventojus atvykę sukčiai, neva turintys patikrinti vandens skaitiklius, bando išvilioti pinigus arba kitaip apgauti gyventojus.

AB „Klaipėdos vanduo“ informuoja, kad vandens apskaitos prietaisus prižiūri ir keičia tik bendrovės darbuotojai – vandens apskaitos prietaisų šaltkalviai bei kontrolieriai. Juos lengva atpažinti, nes darbuotojai visada vilki bendrovės logotipu pažymėtą aprangą, taip pat turi darbo pažymėjimus, kuriuose yra darbuotojo nuotrauka, nurodytos pareigos bei bendrovės spaudas.

Taip pat atkreipiame dėmesį, kad AB „Klaipėdos vanduo“ darbuotojai už suteiktą paslaugą neima grynųjų pinigų – visos sumos už suteiktas mokamas paslaugas įrašomos į bendrą vandens sąskaitą, kurią vandens vartotojas gauna einamojo mėnesio pabaigoje.

Jei kyla įtarimas, jog atvykęs asmuo nėra AB „Klaipėdos vanduo“ darbuotojas, patariame prieš jį įsileidžiant į gyvenamąsias patalpas paklausti atvykusio asmens vardo, pavardės, išsiaiškinti, kokiu tikslu atvyko, bei paprašyti parodyti darbo pažymėjimą (informuojame, kad AB „Klaipėdos vanduo“ neišduoda darbuotojams popierinių darbo pažymėjimų). Jeigu įsileidote į patalpas, rekomenduojame darbuotojo nepalikti vieno, be priežiūros. Jei kyla įtarimų, kad atvykęs asmuo yra apsimetėlis, galite skambinti į AB „Klaipėdos vanduo“ tel. 220220 (visą parą) ir išsiaiškinti, ar konkrečiu adresu vykdoma vandens apskaitos prietaisų patikra ar keitimas. Taip pat galite kreiptis bendruoju pagalbos telefonu 112.