„Iki šiol Nidos gyventojai, norėdami išsiųsti ar priimti siuntas, susidurdavo su nemenku iššūkiu – kai kurios elektroninės parduotuvės į Kuršių Neriją arba išvis nesiųsdavo prekių, arba už jas vartotojams tekdavo sumokėti kur kas daugiau nei žemyninės Lietuvos gyventojams. Neretai siuntimo mokesčiai būdavo didesni už pirkinio kainą, nes prekių pristatymui į Kuršių Neriją dažnai taikoma atskira ir griežta kainodara“, – sako „Omniva LT“ paslaugų plėtros vadovė Giedrė Vaitekūnaitė.

Bendrovė praėjusių metų rudenį pradėjo dvigubinti savo valdomą paštomatų tinklą nuo 150 iki 300 ir per vos kiek daugiau nei du mėnesius pastatė beveik visus suplanuotus naujus paštomatus. Šios plėtros ir kitos metinės investicijos siekia 4 mln. eurų. Naujasis paštomatas Nidoje pastatytas taip pat šios plėtros metu praėjusių metų pabaigoje ir planuojama, kad per metus jis aptarnaus 20-26 tūkst. Siuntų, rašoma pranešime spaudai.

Pasak G. Vaitekūnaitės, nemaža dalis mažesnių e. parduotuvių, pristatančių prekes visoje Lietuvoje, dažniausiai išimtį daro Kuršių Nerijai ar nurodo, kad pristatymo kaina gali keistis priklausomai nuo tokių parametrų kaip siuntos svoris, gabaritas, savaitgalio pristatymas ir – pristatymas į Kuršių Neriją. „Nors paštomatų Nidoje iki šiol nebuvo, siuntimo paslaugos gyventojams yra teikiamos, tiesa, dažniausiai brangiau. Didžiųjų miestų gyventojai turi galimybę prekes iš fizinių parduotuvių ar jų terminalų atsiimti nemokamai, tačiau gyvenantieji Kuršių Nerijoje dažniausiai gali naudotis tik įprastomis pašto skyriaus ar kurjerių tarnybos paslaugomis, už kurias kartais gali tekti papildomai sumokėti nuo kelių iki keliasdešimties eurų“, – apie esamą situaciją pasakoja „Omniva LT“ paslaugų plėtros vadovė.

„Omniva LT“ bendrovė priėmė sprendimą Kuršių Nerijai – Nidai – taikyti tokius pat paštomatų paslaugos privatiems klientams įkainius, kaip ir visoje Lietuvoje – nuo 2,15 euro už vieną siuntą, o paštomatas, įsikūręs Nidos autobusų stotyje, bus aptarnaujamas – siuntos pristatomos ir išimamos – kiekvieną darbo dieną.

„Mūsų tikslas – modernizuoti siuntų procesą šalyje, savo paslaugomis sujungiant visą Lietuvą, todėl visada turime didelių plėtros ambicijų ir novatoriškų sprendimų. Veiklos pradžia Kuršių Nerijoje ir vienodų sąlygų užtikrinimas ne žemyninės šalies dalies vartotojams buvo svarbus žingsnis naujais metais“, – teigia G. Vaitekūnaitė ir priduria, kad šiuo žingsniu siekiama siuntų logistiką palengvinti tiek e. parduotuvėms ir pirkėjams, kad jie pajustų e. komercijos naudą ir patogumą, tiek privatiems siuntėjams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)