Laivas bus prišvartuotas Kruizinių laivų terminale 13 val. Šiuo laivu į Klaipėdą atplauks 85 keleiviai, dauguma iš jų svečiai iš Vokietijos, Austrijos ir Šveicarijos.

Kruizinis laivas „Nordstjernen“, priklausantis kompanijai „Bergen Line“, buvo užsakytas kaip skubus buvusio bendrovės flagmano, taip pat vadinamo „Nordstjernen“, pakeitimas, kuris buvo pastatytas 1937 m. ir prarastas po 1954 m. rugsėjo mėn. žemės drebėjimo Raftsundete.

Naujo keleivių, pašto ir krovininio laivo užsakymas buvo pateiktas „Blohm & Voss“ laivų statyklai Hamburge. Laivų statybos apribojimai Vokietijoje buvo panaikinti tik 1953 m., o ši laivų statykla norėjo sulaukti tarptautinių užsakymų ir atkurti savo reputaciją. Ji galėjo garantuoti užsakymo įvykdymą 1956 m. pavasarį, ir tai atitiko „Bergen Line“ reikalavimus.

Laivo interjeras pakankamai paprastas, tačiau papuoštas garsaus norvegų menininko bei grafiko Paul Rene Gauguin darbais. Beveik visi meno kūriniai tebėra savo vietose!

Kruizinį sezoną Klaipėdos verslo atstovai vertina teigiamai. Turizmo agentūros „Mėja“ direktorė Monika Stirnaitė teigia, kad kruizų kompanija „Saga“ įvertino Klaipėdos ekskursijas kaip įdomiausias ir geriausiai organizuotas iš visų kruizo metu lankytų uostų. Kruizinio sezono metu buvo daug iššūkių, su kuriais pavyko susidoroti. Turizmo agentūros „Relita“ direktorė Diana Kateivaitė sako, kad buvo problemų su turistinių autobusų perkėlimu į Kuršių neriją, tačiau komandinis darbas su AB „Smiltynės perkėla“ išsprendė nesklandumus.

Kruizinė laivyba Klaipėdai yra labai svarbi: ji mažina sezoniškumą, suteikia galimybę turistams iš įvairių šalių aplankyti daugiau šalių ir miestų.

Kitų metų kruizinių laivų sezonas prasidės kovo 31 dieną.