„Circle K Lietuva“ vadovas Skirmantas Mačiukas teigia, kad augantis klientų srautas ir kintantys jų poreikiai verčia iš naujo persvarstyti degalinių formatus.

„Taikos degalinė Klaipėdoje buvo pirmoji mūsų, tuomet dar „Statoil“ degalinė uostamiestyje. Ją atidarėme 1996 metų rugsėjį, o 2012 metais pertvarkėme į automatinę degalinę. Visgi matydami besikeičiančias sąlygas rinkoje ir didelį degalinės potencialą, nutarėme kad visapusio aptarnavimo formatas šiai vietai ir šiai degalinei yra efektyviausias“, – sako „Circle K Lietuva“ vadovas.

Tik degalais prekiavusi ir automatinio atsiskaitymo už juos funkciją iki šiol teikusi Klaipėdos „Circle K“ Taikos degalinė turės firminę parduotuvę, su kava ir vietoje gaminamu karštu maistu – dešrainiais, mėsainiais, šviežiais sumuštiniais, kepiniais, kitomis prekėmis, rašoma pranešime spaudai.

„Taikos prospektas Klaipėdoje yra viena pagrindinių transporto arterijų. Nenorime apriboti savęs viena paslauga, nes ji neatitinka lokalių lūkesčių. Klientai vienu sustojimu nori gauti maksimaliai daug naudų ir negaišti laiko sukinėdamiesi atskirai degalų, kavos ar sumuštinio ir dar papildomai ieškodami, kur galėtų nusiplauti automobilį. Siekiame prisidėti prie nors ir trumpo, bet kokybiškesnio vairuotojų poilsio, o kartu – ir eismo saugumo“, – sako S. Mačiukas.

Po degalinės pertvarkymo joje įkurtos 7 naujos darbo vietos.