„Turime bėdelę. Kiekvieną rytą apie 6 val., gulėdami savo lovose, esame pažadinami. KAS RYTĄ. Lietuvos pašto mobilaus paštininko vežimėlio tarškėjimo. Labai pikta, kai yra laisvadienis, atidirbi po 12 val., o 6 ryte, labas rytas nuo triukšmo, kurį sukelia paštininkas kiekvieną rytą“, – bemiegių naktų kasdienybę nupasakojo skaitytoja.

Moteris teigia, kad bandė kreiptis į Lietuvos paštą, prašydama peržiūrėti paštininkų darbų tvarką, tačiau jos teigimu, pagalbos sulaukti nepavyko, bėdos tęsiasi iki šiol.

„Vakar 5.55 val., šiandien 5.43 val… Į Lietuvos paštą kreipiausi prieš geras 3 savaites, užpildydama pretenziją internetu su prašymu, kad jeigu jau negali savo darbuotojo aprūpinti tvarkinga įranga, tegul vežimėlį palieka gale namo, o ne tarška po langais. Turėjo su manimi susisiekti per 14 kalendorinių dienų. Tyla“, – bandymus spręsti triukšmautojo problemą pasakojo ji.

Moteris jau praradusi viltį, kad pavyks nors kartą gerai išsimiegoti be pašalinių garsų paryčiais.

„Prieš savaitę skambinau telefonu, pažadėjo, kad pasirūpins nauju vežimėliu, problemą išspręs. Nieko. Toliau tarška barška. Skambinau vėl, sakė, vėl perduos atsakingiems asmenims ir t.t. Nieko. Vis dar barškam visa Vilijampolė 6 ryto…“, – nesibaigiančias problemas dėstė kaunietė.

Tikrins technikos būklę

Susisiekus su Lietuvos pašto Komunikacijos departamento vadove Ugne Bartašiūte, ji patikino, kad Kauno laiškininkai yra aprūpinti naujausiomis darbo priemonėmis, tačiau technikai bus patikrinta, jog kauniečiai galėtų ramiai miegoti.

„Dėkojame už atkreiptą dėmesį. Laiškininkų darbo priemonėms skiriame didelį dėmesį – visi laiškininkai aprūpinti planšetėmis, naujais darbo drabužiais, didžiąją dalį jau pasiekė nauji batai, kiekvienas turi ir darbui tinkamą, gana naują vežimėlį, kuris važiuodamas nekelia didelio garso. Žinoma, priklauso nuo to, kokia danga jis vežamas – nelygus paviršius gali lemti papildomus garsus. Patikrinsime šios konkrečios darbo priemonės techninę būklę“, – teigė U. Bartašiūtė.

Atstovė teigia, esą panašaus pobūdžio pretenzijų iš Vilijampolės gyventojų nebuvo gauta, tačiau ji kviečia nukentėjusią klientę susisiekti ir pabandyti rasti problemos sprendimą.

„Peržvelgėme per paskutines tris savaites gautas pretenzijas. Deja, tokio pobūdžio pretenzijos neradome. Kviečiame klientę susisiekti su mumis – galbūt užklausą pavyks rasti pagal vardą pavardę. Su Lietuvos pašto konsultantais galima susisiekti tel. nr. 1842, rašant el. paštu info@post.lt arba žinute per socialinį tinklą „Facebook“, – nurodė ji.

U. Bartašiūtės teigimu, įprastai į pateiktas pretenzijas sureaguojama per 14 darbo dienų. Šiuo metu dėl didelio klientų užklausų srauto šis terminas yra ilgesnis, tačiau į pateiktas pretenzijas vis tiek būna sureaguota ir pateikiami klientams rūpimi atsakymai.