„Dirbu Jonavos gatvėje, o gyvenu Zanavykų gatvėje, anksčiau į darbą kelionė truko vos kelias minutes, dabar tenka važiuot aplink. Galbūt aišku kada bus baigti darbai P. Kalpoko gatvėje?

Buvo rašyta, kad iki naujų metų bus sutvarkyta, o jau eina trečias mėnuo ir dar vis reikia važinėti aplinkkeliais“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ pasakojo su nepatogumais susidūrę kauniečiai.

Situaciją portalui pakomentavo Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis, kuris papasakojo, kada kauniečiai gali tikėtis šios tvarkomos vietos darbų pabaigos.

„Iki šiol jau yra atlikti ardymo, polių, atramų ir hidroizoliacijos įrengimo darbai. Taip pat sumontuotos viaduko arkos“, – apie jau atliktus darbus pasakojo jis.

„Šiuo metu vyksta atraminių sienučių įrengimo darbai su grunto užpylimu. Po to bus įrengiami turėklai, jų bortai, viaduko kūgiai, laiptai, lietaus nuotekų ir apšvietimo tinklai, apsauginiai parapetai bei tvorelės.

Bus ženklinama ir dažoma danga. Viaduko įrengimo darbai bus baigti iki birželio pabaigos. Kalpoko gatvės remontą planuojama baigti šių metų rudenį“, – galimą darbų pabaigos laikotarpį atskleidė A. Pakalniškis.

Foto: R. Tenio nuotr.

Darbai Žaliakalnyje prasidėjo praėjusių metų rugpjūtį, tada buvo tikima, kad darbai bus užbaigti iki naujųjų metų, tačiau darbus greičiausiai pristabdė griežtas karantinas ir šaltus orus atnešusi šių metų žiema.

Kaip anksčiau informavo Kauno miesto savivaldybė, po rekonstrukcijos važiuojamoji viaduko dalis šiek tiek praplatės – bus įrengtos dvi 3 metrų pločio eismo juostos. Viaduko šonuose pėstiesiems nusidrieks po beveik 2 metrus pločio siekiantys šalitilčiai. Tuo pačiu bus sutvarkyta ir po viaduku einanti P. Kalpoko gatvės atkarpa.

Žaliakalnio viaduko būklė kauniečiams ir specialistams jau kurį laiką pagrįstai kėlė nerimą: fasade buvo aiškiai matomi įtrūkiai. Projektuotojų teigimu, dėl konstrukcijose esančių pažeidimų statinys nebegalėjo būti toliau eksploatuojamas.

„Daugiau kaip prieš pusę amžiaus statytas viadukas yra vienoje seniausių Kauno miesto dalių – Žaliakalnyje. Bendradarbiaujant su statytoju ir statybų rangovu, atsakingai parinkti tinkamiausi projekto sprendiniai, saugant unikalų miesto veidą ir atsižvelgiant į technines galimybes juos įgyvendinti“, – prieš pradedant darbus pabrėžė „TEC Infrastructure“ projektų vadovas-koordinatorius Andrius Indriliūnas.