Bendrovė ir toliau sieks atsisakyti seniausių autobusų ir teikti šiuolaikiškas paslaugas.

Praėjusių metų pabaigos pirkiniai

Tai, kad bendrovė siekia atsinaujinti, patvirtino ir naujasis „Kėdbuso“ vadovas Remigijus Naujokas.

„Bendrovė praeitais metais savo nuosavomis lėšomis nusipirko 3 mikroautobusus.

Iš UAB „Laimtada“ praėjusių metų rugpjūčio mėnesį įsigijome naudotą mikroautobusą „VW Crafter 50 SKAP LR“ su „Euro 4“ dyzeliniu varikliu. Mikroautobusas yra 2009 metų gamybos. Jį įsigijome už 8 tūkst. 800 eurų sumą.

Lapkričio 4 dieną iš tos pačios bendrovės įsigijome naudotą mikroautobusą „Mercedes Benz 515143 KA“ su „Euro 4“ dyzeliniu varikliu. Autobusas yra 2008 metų gamybos. Už jį sumokėjome 5 tūkst. 700 eurų.

Naujausias autobusas įsigytas praėjusių metų gruodžio 14 dieną. Įsigijome Lietuvoje neeksploatuotą mikroautobusą „Mercedes Benz 515 CDI143 LKA“ su „Euro 4“ dyzeliniu varikliu. Mūsų naujausias autobusas turi 17 sėdimų vietų, yra puikios techninės būklės, jo rida tik 272 000 km. Mikroautobusas pagamintas 2009 metais. Už jį sumokėjome 9 tūkst. 900 eurų“, – praėjusių metų pabaigos pirkinius išvadijo R. Naujokas.

Mikroautobusai jau gatvėse

Visi trys naujieji mikroautobusai jau važiuoja Kėdainių miesto ir rajono gatvėmis.

Jie papuošti tradiciniais „Kėdbuso“ logotipais. Naująja technika patenkinti tiek vairuotojai, tiek keleiviai.

„Šie nupirkti mikroautobusai yra naudojami miesto ir priemiesčio maršrutuose, o pasibaigus karantinui, nuomosime juos ir užsakomiesiems reisams“, – ateities planais dalijosi naujasis bendrovės vadovas.

Siekis – kokybiškos paslaugos

UAB ,,Kėdbusas“ misija yra teikti keleivių vežimo reguliaraus susisiekimo maršrutais viešąsias paslaugas, užtikrinant keleivių vežimą saugiomis ekologiškomis transporto priemonėmis.

„Mes siekiame tapti modernia ir šiuolaikiška įmone, teikiančia aukščiausios kokybės paslaugas. Šiuo metu bendrovė eksploatuoja 42 autobusus, kurių vidutinis amžius l5 metų.

Iš viso bendrovė eksploatuoja 20 skirtingų modelių mikroautobusų, tačiau dauguma vienodo modelio autobusų turi skirtingas modifikacijas, todėl bendrovė turi apie 12 skirtingų modifikacijų autobusų“, – pasakojo R. Naujokas.

Ir dideli, ir maži

Kraštiečiai pastebi, kad Kėdainių gatvėse kursuoja tiek dideli autobusai, tiek mikroautobusai. Bendrovė sieks atnaujinti ir suvienodinti autobusus.

„Iš šiuo metu 42 bendrovės eksploatuojamų autobusų 20 yra mažesnės talpos transporto priemonės, kurios vadinamos mikroautobusais.

Atnaujinus ir suvienodinus bendrovės autobusus, būtų ne tik sumažinti keleivių pervežimo kaštai, bet ir pagerėtų keleivių vežimo kokybė“, – dėsto bendrovės vadovas.

Ateities planai

R. Naujoko teigimu, išanalizavus bendrovės turimus duomenis nustatyta, kad ekonomiškai naudingiausia yra įsigyti naudotus 8–10 metų senumo autobusus ir juos eksploatuoti 10–12 metų. „Ir toliau ieškosime būdų nusipirkti naujų autobusų.

Šiais metais, jeigu pavyks surasti finansavimo šaltinį, planuojame įsigyti vidutinio dydžio 30 sėdimų vietų naujų autobusų su „Euro 6“ standartus atitinkančiu dyzeliniu varikliu.

Ir toliau palaipsniui atsisakysime seniausių autobusų įsigyjant naudotus, esant poreikiui didinsime mikroautobusų skaičių ir toliau ieškosime galimybių gauti finansinę paramą naujiems autobusams įsigyti“, – ateities planus nušvietė direktorius.