Per kapitalinį remontą joje numatyta atnaujinti požemines komunikacijas, važiuojamąją dangą, šaligatvius, įrengti atskirą dviračių taką bei poilsio aikšteles. Anot Kauno miesto savivaldybės administracijos atstovo Arnoldo Bukelio, dėl didelio darbų masto gatvė bus tvarkoma ruožais, o visiškai užbaigti darbus planuojama kitąmet.

ELTA yra skelbusi, kad daugelio įprastą gyvenimo ritmą sutrikdęs karantinas kelininkams suteikė daugiau laisvės ir erdvės tvarkant miestų gatves. Tuo sėkmingai pasinaudojama ir Kaune.

„Per praėjusius kelis mėnesius Kaune darbai nė kiek nesustojo ir toliau vyksta visu pajėgumu – atnaujinami susidėvėję inžineriniai tinklai, tvarkomos gatvės, šaligatviai, įrengiami dviračių takai, asfaltuojami keliai. Tai yra elementari ir tiesiog privaloma miesto higiena. Kartu juda ir didieji projektai, tampantys tvirtu pagrindu dar stipresniam Kauno augimui“, – sakė Kauno miesto savivaldybės meras Visvaldas Matijošaitis.

Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo Aloyzo Pakalniškio teigimu, nors karantino suvaržymai daugeliui žmonių sukėlė tam tikrų nepatogumų, žymiai sumažėję transporto srautai leido gatvių tvarkymo darbus atlikti greičiau ir saugiau.

„Pavyzdžiui, remontuojant A. Baranausko gatvę, joje buvo svarstoma visiškai sustabdyti eismą, bet, sumažėjus automobilių srautams, darbai galėjo vykti neuždarant gatvės. Tuo metu kai kurias mažesnes gatves baigėme remontuoti greičiau, nei buvome suplanavę“, – pasakojo A. Pakalniškis.

Kovo 11-osios gatvės kapitalinis remontas prasidėjo nuo šaligatvių bei požeminių tinklų atnaujinimo tarp V. Krėvės ir Taikos prospektų. Šio ruožo važiuojamosios dalies, pėsčiųjų takų remonto bei dviračių tako įrengimo darbus planuojama užbaigti iki rudens. Raudonos spalvos dviračių takas drieksis ruože nuo Savanorių iki Taikos prospekto dešinėje pusėje, toliau bus įrengtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas.

„Gatvė ilga, ir joje skirtingu metu, skirtingose vietose darbus atlieka keli rangovai. Šiuo metu tvarkomi kelio bortai, lygiagrečiai atnaujinamos požeminės komunikacijos. Vėliau ateis eilė ruožui tarp Savanorių prospekto ir Partizanų gatvės“, – vardijo A. Pakalniškis.

Pasak jo, ypatingą dėmesį planuojama skirti dangos atnaujinimui visose Kovo 11-osios gatvės sankryžose: „Sankryžų ir viešojo transporto sustojimų danga dėl nuolatinių transporto stabdymų patiria didžiausias apkrovas ir ilgainiui deformuojasi. Todėl šias vietas sutvirtinsime, įrengsime kokybiškus pagrindus, kad danga tarnautų kaip įmanoma ilgiau.“

Užtikrinant eismo saugumą ir patogumą vairuotojams, 2,8 km ilgio gatvėje bus rekonstruotos automobilių stovėjimo aikštelės ir įrengtas išilginis automobilių statymas, pažymima Savivaldybės pranešime.