Užkliuvo greičio ribojimo priemonės

Kaip atkreipė dėmesį „Kas vyksta Kaune“ skaitytojai, interaktyviame Lietuvos automobilių kelių direkcijos žemėlapyje pernai vasarą nurodyta, kad greitis A6 kelio ruože nuo Kokybės iki Garažų gatvės bus ribojamas bent iki 2019-ųjų gruodžio 15 d. Tuo laikotarpiu minėtoje atkarpoje planuota leisti važiuoti 50 km/val. greičiu, dabar galioja 30 km/val. ribojimas.

„Dėl greičio viskas gerai, bet papildomai darbuotojų saugumui buvo įrengtas gulintis policininkas. Klausimas, kam jis reikalingas pertraukos metu? Ir dar pakankamai aštrus, kuris tikrai gadina automobilio važiuoklę“, – aiškino kaunietis.

„Kas vyksta Kaune“ užfiksuotoje vaizdo medžiagoje matyti, kad magistrale su vėjeliu skriejantys automobiliai priešais nebaigtą viaduką turi smarkiai pristabdyti. Piko metu padidėjus eismo intensyvumui, dėl to formuojasi spūstys ir kyla avarinės situacijos rizika.

Skaitytojas taip pat svarstė, ar esant tokiems šiltiems orams nebūtų galimybės pratęsti darbus. Eismoinfo.lt portale pranešama, kad žiemos pertrauka statant viaduką ir tiesiant jungiamąjį kelią truks nuo praėjusių metų gruodžio 21 d. iki 2020-ųjų kovo 13 d. Tuo metu A6 kelio 7,9-8,9 kilometre iki 30 km/val. ribojamas transporto priemonių greitis ir iki 4,51 m – aukštis.

Foto: Kas vyksta Kaune

Viskas – dėl saugumo

Darbus vykdančios bendrovės „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistė Giedrė Samulionytė-Lekavičienė „Kas vyksta Kaune“ pateiktame komentare patikslino, kad viaduko statybos pagal sutarties sąlygas sustabdytos nuo gruodžio 20 d. ir bus atnaujintos tik 2020 m. kovo 15 d.

„Šis laikotarpis pagal jau minėtas sutarties sąlygas traktuojamas kaip technologinė pertrauka dėl netinkamų darbams oro sąlygų (žiemos laikotarpis). Greičio slopinimo kalneliai yra saugos priemonė, užtikrinanti reikiamą, saugų greitį. Ši priemonė skirta tiek eismo dalyvių, tiek darbuotojų bei statomo objekto saugumui“, – sakė G. Samulionytė-Lekavičienė.

Kadangi viaduko perdangos betonavimo darbai, anot „Kauno tiltų“ atstovės, buvo atliekami gruodžio mėnesio antroje pusėje, klojiniai, dalis pastolių bei laikinos atramos dar nėra ir negali būti išmontuoti. Greitį statybvietės teritorijoje esą privalu riboti tam, kad galimo įvykio metu eismo dalyviai būtų apsaugoti nuo krentančių elementų.

„Galutinai darbus objekte planuojame baigti šių metų vasarą. Atsiprašome už laikinus nepatogumus ir tikimės eismo dalyvių supratingumo bei kantrybės laukiant mus visus džiuginsiančio rezultato“, – pakentėti diplomatiškai prašė G. Samulionytė-Lekavičienė.

Foto: Kas vyksta Kaune

Pagerins susisiekimą su LEZ’u

Per maždaug metus truksiančius darbus, „Kauno tiltų“ anksčiau pateiktais duomenimis, ties Kauno LEZ bus įrengtas žiedas ir naujas kelias, sujungsiantis išvažiavimą iš Narėpų iki viaduko, o monolitinės perdangos viadukas bus skirtas išvažiavimui iš pramoninės teritorijos nekertant pagrindinio A6 kelio.

Atliekant rekonstrukciją, iškils viadukas per A6 kelią, sankryžos teritorijoje bus atnaujinami ryšių, elektros, dujų tinklai, įrengiama lietaus vandens nuvedimo sistema bei drenažas, kelio sankasos ir dangų konstrukcijos, galiausiai – rekonstruojamas kelio apšvietimas ir montuojamas naujas.

Pastačius viaduką per magistralę, tiltu galės naudotis ir pėstieji, taip pat išliks esamas dviračių ir pėsčiųjų takas, atsidursiantis šalia naujo kelio. Projektas, kurio vertė – 6,9 mln. eurų, pradėtas įgyvendinti 2019 m. birželį, darbus baigti planuojama 2020 m. vasarą.

Daugiau Kauno naujienų.