„Mažieji autobusai mums reikalingi dėl kelių priežasčių. Visų pirma, turime naujus maršrutus į miesto pakraščius, pavyzdžiui Romainius, kur vyrauja mažaaukštė statyba, gatvės ten yra pakankamai siauros, arba maršrutą tarp Aukštųjų ir Žemųjų Šančių, kur važiuoti mažiems autobusams yra kur kas patogiau. Antra priežastis – ekonomiškumas, siekiame taupyti, tad ten, kur mažas keleivių srautas, siunčiame mažąsias transporto priemones, kad didieji autobusai nevažinėtų pustuščiai“, – aiškino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

Naujieji mažos talpos „Mercedes-Benz“ autobusai – saugūs ir komfortiški. Naujose transporto priemonėse veikia dvi vaizdo stebėjimo kameros (išorėje ir viduje) bei efektyvi salono kondicionavimo ir šildymo sistema.

Raudonos spalvos autobusuose yra 16 sėdimų ir 6 stovimos vietos, viena vieta neįgaliajam, keleivių patogumui įrengtos 3 USB jungtys. Dėl paprasto ir efektyvaus valdymo erdvesnėje, naujo dizaino transporto priemonėje patogiau jausis ne tik keleiviai, bet ir vairuotojai.

„Naujieji mažos talpos autobusai keleivius įlaipins ir išlaipins tik stotelėse. Per 30 minučių nuo kelionės pradžios keleiviai galės nemokamai persėsti į kitą transporto priemonę, nesvarbu, ar tai autobusas, troleibusas ar toks pats mažas autobusas. Viešojo transporto tinkle likus vieningai bilietų rūšių ir kainų sistemai, visame viešajame transporte bus taikoma dabar veikianti lengvatų sistema“, – teigė bendrovės „Kauno autobusai“ atstovai.

Šiuo metu Kauno mieste gyventojai gali keliauti 20-čia mažos talpos autobusų. Iki rugsėjo mėnesio pabaigos tokių autobusų mieste važinės jau pusšimtis. Planuojama, kad naujos transporto priemonės kursuos greitaisiais 19,33,44,54,65,66,67,68, o ateityje – ir 27,49,61 maršrutais.

Iš pagrindų atnaujinant viešojo transporto parką, iki metų pabaigos į miesto gatves išriedės 85 naujieji troleibusai, o šiek tiek vėliau parką papildys ir 100 naujų hibridinių autobusų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)