Nors tiltą buvo galima remontuoti ir jo neuždarius, miesto valdžia pasirinko skausmingesnį, bet greitesnį būdą. Dabar darbus planuojama pabaigti per mėnesį, o kitu atveju jie būtų užsitęsę iki rudens. Nors darbai vyksta vasarą, kai mieste gyvenimo tempas yra sulėtėjęs, nemažai daliai kauniečių ir miesto svečių pokyčiai yra juntami.

Kauniečiams sunkiau pasiekti kitoje Nemuno pusėje įsikūrusią Valstybinę mokesčių inspekciją (VMI) bei Aleksoto turgų. Dėl uždaryto Aleksoto tilto didesnis krūvis teko M. K. Čiurlionio ir Č. Radzinausko (Lampėdžių) tiltams bei link jų vedančioms gatvėms, rašoma pranešime spaudai.

Be to, vasarą Kaune lankosi kur kas daugiau turistų, kuriems sunkiau patekti į kitoje tilto pusėje esančias lankytinas vietas, pirmiausia, Aleksoto funikulierių ir populiarią miesto apžvalgos aikštelę. Pastaroji, beje, šiuo metu taip pat rekonstruojama.

Kauno valdžia ėmėsi veiksmų

Kauno miesto savivaldybės atstovai teigė, kad pokyčių yra, bet didelių problemų tilto rekonstrukcija kauniečiams nesukėlė.

„Buvo organizuotas automobilių eismas kitais maršrutas, pakeisti viešojo transporto grafikai, maršrutai, pakoreguoti šviesoforų nustatymai. Kaip ir visi didesni darbai, taip ir šis pakeitė kasdienį gyvenimą, bet tikrai ne ženkliai, nes didelių spūsčių nepastebime“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Ryšių su visuomene skyriaus vyriausiasis specialistas Arnoldas Bukelis.

Darbų metu Vytauto Didžiojo tilto prieigose įrengtos papildomos eismo juostos, padedančios lengviau susisiekti tiek su Marvele, tiek su miesto centru.

„Vairuotojai, vykstantys Užnemunės gatve link Aleksoto, vietoje dviejų eismo juostų gali naudotis trimis. Ta pati situacija ir nuvažiavime Aleksoto tiltu link Marvelės ir H. ir O. Minkovskių gatvės – vietoje dviejų eismo juostų įrengtos trys. Tai reiškia mažiau spūsčių tiek ant tilto, tiek ir Užnemunės gatvėje“, – teigė P. Keras.

Patiria nepatogumų

Tuo tarpu kalbinti kauniečiai teigė, kad dėl Aleksoto tilto rekonstrukcijos darbų ir dėl to susijusių eismo pokyčių, nepatogumų vis dėlto patiria. Transporto srautai išaugo ne tik minėtose gatvėse netoli Aleksoto tilto, bet ir M. K. Čiurlionio, Tunelio g., Raudondvario plente.

„Tiek važiuojant į darbą, tiek grįžtant namo sugaištu po papildomą pusvalandį, taigi per savaitę susidaro jau 5 papildomos valandos praleistos kelyje. Pavyzdžiui, buvau įpratęs lankytis tam tikrose prekybos vietose, tačiau kai tapo sunkiau juos pasiekti, natūraliai ieškau alternatyvų – bandau rinktis paprasčiau pasiekiamus objektus“, - pasakojo kaunietis Šarūnas.

Aleksoto tiltas

Viename M. K. Čiurlionio gatvėje esančių biurų dirbanti kaunietė sakė, kad dėl didelio triukšmo, kurį kelia išaugęs automobilių srautas, vengia atidaryti langus.

„Ši gatvė ir taip visada buvo pakankamai judri, o dabar tai ypač jaučiasi. Į darbą stengiuosi atvažiuoti prieš 8 val. ryto ir susitrumpinusi darbo dieną pietų sąskaita išvažiuoju prieš 17 valandą, nes jeigu tik pataikau į kamštį, vėluoju į darželį ir t.t. Šią savaitę džiaugiamės atvėsusiu oru ir lietumi, nes pravėrus langą ne taip jaučiasi automobilių išmetamųjų dujų kvapas. Tačiau nuolatinis triukšmas verčia dirbti prie uždarytų langų“, – kalbėjo pašnekovė.

Pokyčiai jaučiami net kitame miesto gale

Poveikį pajuto net ir tolokai nuo Aleksoto tilto įsikūręs verslas. Prekybos miestelyje „Urmas“ savaitgaliais veikiantis Bagažinių turgus sulaukia daugiau prekiautojų ir pirkėjų, nes savo pobūdžiu panašų Aleksoto turgų didžiajai daliai kauniečių pasiekti sunkiau.

„Nuo liepos pradžios pastebėjome išaugusį žmonių skaičių. Prekybininkų iš Aleksoto turgaus pas mus persikeldavo ir anksčiau dėl geresnės infrastruktūros, bet dabar pajautėme ženklų pagausėjimą. Ir patys prekiautojai teigia, kad čia jiems ir patogiau atvykti, ir žmonių srautas pastovesnis“, – sakė Bagažinių turgaus atstovas Jonas Plenta.

Darbus baigs liepos pabaigoje

Miesto savivaldybės atstovai teigė, kad darbus planuojama baigti liepos 28 dieną.

Tilto remontas kainuos apie 30 tūkst., transporto mazgo atnaujinimas – apie 1 mln., o Veiverių gatvės įkalnės remontas – 1,2 mln. eurų.

Darbų metu bus atnaujinti Vytauto Didžiojo tilto turėklai, išvalyti deformaciniai pjūviai. Pėsčiųjų zonoje ir važiuojamojoje dalyje bus sutvarkyti įtrūkiai. Veiverių gatvės įkalnėje kelininkai sutvirtins gatvės pagrindus bei paklos naują asfaltbetonio dangą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)