Pasak AB „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos projektų vadovo Domo Jurevičiaus, renginio dieną jau gerokai po pietų į istorinę vietą apžiūrėti tunelio ir parodos suplūdo tūkstantinė minia smalsuolių.

„Per pietus tapo akivaizdu – visi norintys aplankyti tunelį nespės to padaryti fiziškai. Tad įvertinę didelį susidomėjimą renginiu, nusprendėme tunelio lankymą pratęsti dar vienai dienai“, – sakė D. Jurevičius.

Kauno geležinkelio tunelis yra strateginis objektas, saugomas 24 valandas per parą. Tunelio paskirtis – užtikrinti traukinių eismą, todėl jis apskritai nėra pritaikytas pėstiesiems, o vaikščioti po jį griežtai draudžiama.

„Tunelis nėra pritaikytas dideliam žmonių srautui, todėl siekiant užtikrinti žmonių saugumą lankytojų skaičių tunelyje privaloma riboti. Įleisti daugiau žmonių nei leidžia saugumo instrukcijos negalėjome. Tikimės, kad visiems kantriausiems ir ištikimiausiems Kauno tunelio gerbėjam pavyko jame apsilankyti“, – sakė D. Jurevičius.

Inovatyvi ekspozicija, išsidėsčiusi per visą tunelio ilgį, siekiantį 1280 metrų, veikė 24 valandas. Tunelyje buvo išdėstyta 30 projektorių, kurie ant sienų atkūrė užfiksuotas istorines akimirkas. 300 prožektorių ir 200 metrų šviesos instaliacijų lankytojams perteikė nepakartojamą tunelio istorinę aplinką ir unikalumą.

Įgyvendinant projektą „Rail Baltica“ Kauno geležinkelio tunelyje pradedami europinio geležinkelio statybų darbai.

2009 metais rekonstruotame ir pilnai modernizuotame tunelyje bus įrengtas sugretintas europinės ir plačiosios vėžės geležinkelis – tokį techninį sprendimą tunelyje Kaunas turės vienintelis pasaulyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)