„Projektuodamas pastatus stengiuosi įsigilinti ir atsižvelgti į esamą aplinką ir susiklosčiusį kontekstą. Norėjau, kad naujasis stoties pastatas ne tik atliktų savo funkciją, bet ir darniai susipintų su šalimais esančiais medžiais bei taptų aplinkos dalimi.

Lietuvoje susiformavusi tradicija, kad autobusų stotys yra vieni iš svarbiausių miesto pastatų – norėjau, kad ir Vilkaviškio stotis tokiu pastatu taptų. Matant, kaip idėja realizuojasi, galiu teigti, kad pasirinktas urbanistinis ir architektūrinis sprendimas tikrai pasiteisina“, – minėjo stoties architektas Gintaras Balčytis, projektavęs ir Kauno autobusų stotį.

Naujoje autobusų stotyje bus teikiamos ne tik pervežimo paslaugos, bet įsikurs ir namų apyvokos tinklas „Pepco“, kepyklėlė, kavinė, vaistinė, sodininkams skirtų prekių parduotuvė „Žalia stotelė“, vietiniai ūkininkai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Džiugu, kad žinomi prekiniai ženklai renkasi Vilkaviškį ir autobusų stotį. Tai suteikia projektui patrauklumo. Norime, kad ir keleiviai gautų naudingas paslaugas. Taip pat, kad ir pati stotis trauktų vietinius gyventojus, jog norėtųsi užsukti, net ir nekeliaujant. Tikimės išnuomoti paskutinius laisvus plotus artimiausiu metu“, - kalbėjo „Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.

Autobusų stoties šildymui bus naudojama ekologiška geoterminė energija. Stotyje bus įgyvendinti energiją taupantys išmanūs apšvietimo sprendimai. Planuojama elektros energiją gaminti ant stogo sumontuotų saulės kolektorių pagalba.

Kaip ir dabartinės stoties taip ir naujosios operatore bus keleivių vežėja UAB „Kautra“, Vilkaviškyje dirbanti daugiau nei dešimt metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)