Alytaus mero atstovė spaudai Agnė Čeplinskienė šią savaitę informavo BNS, kad autobusai perkami ne miesto biudžeto, o Europos Sąjungos ir vežėjo lėšomis.

Planuojama, kad autobusai į miesto gatves išriedės po metų.

„Taigi jau kitų metų sausį gyventojai galėtų naudotis elektriniais autobusiukais. Vizualiai jie atitiks bendrą mūsų miesto viešojo transporto veidą pagal „Alytus-Myliu“ motyvus. Bus pritaikyti neįgaliesiems“, – teigė A. Čeplinskienė.

Pasak jos, nedideli autobusai vienu pakrovimu turėtų nuvažiuoti ne mažiau kaip 200 kilometrų per dieną.

Šią savaitę toks elektrinis autobusas išbandytas Alytaus miesto gatvėse.

Vežėjo paslaugas Alytuje teikia bendrovė „Kautra“. Su ja 2018 metų lapkritį septyneriems metams su galimybe pratęsti dar trejiems metams pasirašytos dvi paslaugų sutartys.

Pirmosios sutarties vertė dėl keleivių pervežimo dešimčiai metų siekia 18,25 mln. eurų, antrosios – dėl viešojo transporto informacinės sistemos nuomos – sutarties vertė siekia 1,44 mln. eurų.

„Kautra“ keleivius mieste veža 29 žemagrindžiais autobusais, iš jų keturi – dideli autobusai.