Melas


Trečiadienį vienas feisbuko grupės „Unfollow 15min.lt“ pasidalino įrašu, kuriame matoma Lietuvos raudonojo kryžiaus reklaminiu plakatu. Plakate matoma pagyvenusio amžiaus moteris, o plakato apačioje užduotas šis klausimas: ar įsivaizduoji karantiną be „Netflix“?

Kartu su šiuo plakatu paskelbtas ir tekstas, kuriame raginama 1,2 proc. Lietuvos raudonajam kryžiui, kuris rūpinasi vienišais seneliais.

Tačiau šią reklamą pamatęs internautas nusprendė, kad tai – raginimas prenumeruoti „Netflix“.
„Kai pamačiau, negalėjau patikėti savo akimis. Raudonasis Kryžius siūlo prisijungti prie komercinės interneto televizijos NETFLIX? Ar jus rimtai?“, – rašo vyras.

Foto: Facebook
Kai pamačiau, negalėjau patikėti savo akimis. Raudonasis Kryžius siūlo prisijungti prie komercinės interneto televizijos NETFLIX.
„Facebook“ grupė „Unfollow 15min.lt”

Apsilankius Lietuvos raudonojo kryžiaus feisbuko puslapyje galima pastebėti, kad plakatas yra organizacijos reklaminės kampanijos dalis, kurios metu raginama skirti 1,2 GMP organizacijai. Niekur nėra teigiama, kad organizacija ragina žmones prenumeruoti „Netflix“. „Netflix“ tėra minimas kaip pramogų šaltinis. Aptariamas plakatas yra publikuotas su šiuo tekstu: „ar galėtum išbūti namuose 3 mėnesius be Netfilx serialų ir socialinių tinklų? Vieniši seneliai taip gyvena metų metus”.

Foto: Facebook

Taigi internauto pastebėjimas yra melagingas – organizacija neragina prisijungti prie „Netflix“.

Šaltiniai:


https://www.facebook.com/redcross.lt/