Kiaušiniai avokaduose

Tai puikus būdas paįvairinti savo pusryčius – išsikepkite kiaušinienę avokaduose.

Receptas: Perpjaukite avokadą pusiau ir išimkite kauliuką. Tada arbatiniu šaukšteliu iš abiejų vaisiaus puselių išimkite šiek tiek minkštimo. Į abi puseles įmuškite po kiaušinį. Pagardinkite prieskoniais ir kepkite orkaitėje 180 laipsnių temperatūroje dešimt minučių.

Avokaduose kepti kiaušiniai

Arbata

Avokado kauliukas nemažiau naudingas už minkštimą. Jame esantys antioksidantai padės jūsų organizmui įveikti organizme vykstančią oksidaciją ir sulėtins senėjimo procesus.

Receptas: Nakčiai pamerkite avokado kauliuką į vandenį. Ryte vandenį nupilkite, kauliuką nuskalaukite. Supjaustykite jį gabaliukais. Suberkite juos į puodą ir užpilkite 600 mililitrų verdančio vandens. Palaikykite penkias minutes ir kasdien išgerkite po puodelį tokios arbatos. Jeigu ji jums per karti, įdėkite medaus ar kokosų cukraus.

Avokadas

Avokadų ir citrinų ledai

Avokadų minkštimas naudingas ne tik odai. Jis taip pat yra puikus gardžių desertų – pavyzdžiui, avokadų ir citrinų ledų – ingredientas.

Receptas: Sumaišykite vieno prinokusio avokado minkštimą su 65 mililitrais citrinos sulčių, 1/4 arbatinio šaukštelio vanilės, 1/5 arbatinio šaukštelio druskos, 130 mililitrų medaus – viską trintuvėje sutrinkite iki vientisos konsistencijos. Tada įberkite vieną arbatinį šaukštelį šviežiai tarkuotos citrinos žievelės. Dar kartą sumaišykite. Supilkite ledų masę į formeles ir padėkite į šaldiklį. Po penkių valandų galėsite gardžiuotis puikiais ledais.

Foto: Shutterstock

Braškių ir avokadų putėsiai

Tai dar vienas desertas su avokadais, kuriam pagaminti prireiks vos penkių minučių.

Receptas: Trintuvėje suplakite 100 gramų braškių, vieno prinokusio avokado minkštimą, septynis mėtos lapelius, 30 mililitrų apelsinų sulčių ir du arbatinius šaukštelius medaus. Pats lengviausias visų laikų receptas, tiesa?

Triufeliai

Šis desertas pradžiugins net ir pačius rimčiausius šokolado mėgėjus.

Receptas: Trintuvėje sutrinkite šešias datules be kauliukų ir vieno prinokusio avokado minkštimą. Ištirpinkite 200 gramų juodojo šokolado. Abi mases gerai sumaišykite. Suformuokite rutuliukus ir išvoliokite kiekvieną jų saujoje sezamo sėklų. Triufelius porai valandų įdėkite į šaldytuvą.

Datulių ir avokado triufeliai
Foto: Fotolia

Sviesto pakaitalas

Avokadas turi mažiau cholesterolio už sviestą. Be to, šiame vaisiuje yra riebalų rūgščių, vitaminų ir tokių mineralų, kaip magnis, kalcis, fosforas, kalis ir natris. Taigi, jeigu norite atsisakyti sviesto, išbandykite štai šį receptą.

Receptas: Į trintuvę įdėkite vieno prinokusio avokado minkštimą ir sutrinkite iki vientisos masės. Ir viskas. Galite tepti gautą masę ant skrebučio ir pagardinti paprikos milteliais, druska ar savo mėgstamais prieskoniais.

Foto: Shutterstock

Avokadų ir kakavos sausainiai

Šie sausainiai puikiai tinka gimtadieniams.

Receptas: Įkaitinkite orkaitę iki 180 laipsnių. Trintuvėje sutrinkite dviejų prinokusių avokadų minkštimą, du didelius prinokusius bananus, 1/2 stiklinės kokosų aliejaus, 4 kiaušinius, vieną stiklinę rudojo cukraus, vieną stiklinę pilno grūdo kviečių miltų, vieną stiklinę kakavos miltelių ir vieną arbatinį šaukštelį druskos. Iš gautos tešlos formuokite sausainius ir kepkite juos orkaitėje 35-40 minučių.