Pagamintais pietumis noriai lepinamės darbe pietų pertraukos metu ar su šeima ilsėdamiesi gamtoje. Anot Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, augantį susidomėjimą paruoštais maisto gaminiais kiek pristabdė pavasarį prasidėjusi pandemija, vis dėlto, pabrėžia ji, tam tikrų patiekalų pardavimai netruko atsigauti ir net viršyti prieškarantininį lygį, rašoma pranešime spaudai.

Karantino įtaka pardavimams

V. Budrienės teigimu, kovą šalyje įvedus visuotinį karantiną, kulinarijos gaminių pardavimai pastebimai krito, sudėtingiausias mėnuo buvo balandis.

„Mūsų duomenys rodo, kad labiausiai nukentėjusi prekių grupė – užkandžių. Visgi meluotume teigdami, kad tokia tendencija nustebino ar buvo netikėta – uždarytos mokyklos ir biurai tam padarė reikšmingą neigiamą įtaką“, – sako ji.

Tačiau pasibaigęs karantinas ir grįžimas į darbus, mokyklas, pirkėjus paskatino vėl grįžti prie paruoštų maisto gaminių.

„Pastebime, kad pardavimai su kiekviena savaite auga ir atotrūkis nuo pernai metų mažėja, nors dar nėra pilnai atsistatę. Kita vertus, kaip rodo turimi duomenys, tam tikri karantino metu įvykę elgsenos pokyčiai būdingi ir dabartiniam laikotarpiui. Klientai vis labiau vertina fasuotus produktus, gaminius perka didesniais kiekiais, kas buvo būdinga karantino laikotarpiui“, – teigia V. Budrienė.

Jos teigimu, buvo pastebėta ir netikėtų tendencijų. Pavyzdžiui, siūlomi pietų rinkiniai balandžio mėnesį krito mažiausiai, o pastaruoju metu jie 60 proc. viršija pernai metų pardavimus.

Sumuštiniai ir salotos – pirkėjų favoritai


Anot komunikacijos vadovės, pirkėjai prekybos tinklo parduotuvėse gali rasti platų maisto išsinešimui asortimentą – nuo vaikų pamėgtų blynelių iki tradicinės virtuvės gerbėjų dievinamų Kijevo kotletų.

Vis dėlto, anot jos, nepaisant to, kad pirkėjai vis dažniau išbando virtus makaronus su mocarela ir troškintas kepenėles su bulvių koše, populiariausių gaminių sąraše lyderių pozicijos nesikeičia.

„Sumuštiniai ir sufasuotos salotos – šie gaminiai išsinešimui yra patys populiariausi mūsų parduotuvėse. Tuo metu iš keptų patiekalų daugiausiai pirkėjų susidomėjimo sulaukia Kijevo kotletas. Beje, kartu su bulvių koše jis karaliauja ir siūlomuose pietų rinkiniuose“, – teigia V. Budrienė.

Ji atkreipia dėmesį į tai, kad tam tikrų maisto išsinešimui gaminių populiarumas išauga priklausomai ir nuo sezono.

„Pavyzdžiui, šiltuoju metų laiku – pavasarį ir vasarą – pirkėjai renkasi lengvesnius ir gaivesnius patiekalus. Tuomet išauga šaltibarščių, šviežių salotų su gaiviais padažais pardavimai. Rudenį ir žiemą pastebimas didesnis susidomėjimas sotesniais produktais. Be to, maisto išsinešti pardavimai auga ir gražiausių metų švenčių – Šv. Kalėdų, Naujųjų metų – metu. Atsižvelgdami į kintančius pirkėjų poreikius reguliariai atnaujiname asortimentą ir pristatome naujienas“, – sako V. Budrienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)