Nors J. Aniston yra tikra sporto aistruolė, sportas tėra viena iš priemonių, padedančių išlikti jai tokiai jaunatviškai. Garsiosios aktorės mitybos režimas – išties įspūdingas.

„Valgykite kuo daugiau ekologiškų vaisių ir daržovių, sumažinkite cukraus kiekį, gerkite daug vandens ir gerai išsimiegokite“, – „Yahoo Food“ pataria aktorė.

O ką aktorė valgo per dieną, ir ar jos mityba iš tiesų yra sveika?

PUSRYČIAI

Baltymų kokteilis ARBA

Avokadas su kiaušiniais ARBA

Dribsniai be glitimo ir bananas ARBA

Avižiniai dribsniai su kiaušinių baltymais

Išties pagirtina, kad aktorės pusryčių meniu – toks įvairus. Tačiau net ir tokie skirtingi pasirinkimai pusryčiams po kurio laiko gali pabosti. O ką gi veikia kiaušinių baltymai J. Aniston avižinėje košėje?

Kaip aktorė atskleidė leidiniui „Elle“, patarimą, kaip padidinti baltymų kiekį rytiniame avižų dubenyje, jai davė buvęs vyras Justin’as Theroux. Tad J. Aniston tiesiog išverda kiaušinio baltymą, kol avižiniai dribsniai kaista, o tada suplaka viską iki kreminės tekstūros, taip padidindama baltymų kiekį net 4 gramais!

PIETŪS IR VAKARIENĖ

Baltymų gausūs produktai ir daržovės

Salotos ir patiekalas su daug baltymų

Foto: Shutterstock

Nors yra daugybė daržovių, iš kurių galima rinktis, šis mitybos režimas vis tiek gali pabosti. Tačiau jei valgysite daug tų pačių maisto produktų, geriau tegul tai būna sveiki baltymai ir angliavandeniai.

UŽKANDŽIAI

Obuoliai ir riešutai arba riešutų sviestas

Šis užkandis yra puikus angliavandenių, sveikųjų riebalų ir baltymų derinys. Be to, šis nedidukas skanėstas lengvai tilps bet kokio dydžio krepšyje.

SUKČIAVIMO DIENOS VALGIS

J. Aniston „Elle“ dar pasakojo, jog anksčiau vadinamajai sukčiavimo dienai ji rinkdavosi meksikietišką maistą, bet šiuo metu jos favoritas – makaronų sklidinas dubuo. J. Theroux pasidalijo su ja mažiau kaloringu karbonariškų makaronų receptu, pagal kurį gaminant tenka naudoti kalakutienos kumpį, kiaušinį, parmezaną, nuo makaronų nusunktą vandenį, aliejų, sviestą ir grietinėlę. Skamba keistokai? Na, kiekvienam savo.

PARUOŠTUKAI

Supjaustytos žalios daržovės

Kietai virti kiaušiniai

Salotų lapai

Plėšyta vištiena

J. Aniston manymu, mitybos režimo žymiai lengviau laikytis, kai viskas, ko reikia, yra paruošta ir laukia šaldytuve. „Yahoo Food“ moteris pasakojo, kad dėl to artėjant kokiems nors apdovanojimams ji neturi pernelyg sugriežtinti savo dietos, bet kad atrodytų tiesiog nepriekaištingai, J. Aniston stengiasi vartoti mažiau druskos ir intensyviau treniruojasi. Na, o pirmiau suminėti iš anksto paruošti produktai puikiausiai tinka maistinėms patiekalų savybėms pagerinti.

Paklausta apie tokį griežtą mitybos režimą, mitybos specialistė, kelių projektų redaktorė Lisa Valente paminėjo, jog yra pagirtina, kad aktorei netenka griebtis organizmo valymo arba detoksikacijos, kadangi nuolatos sveikai maitinasi“. Tačiau, ekspertės teigimu, J. Aniston galėtų leisti sau šiek tiek daugiau.

„Nežinau, kiek realu mums, normaliems žmonėms, laikytis tokio griežto režimo, na, bet į savo racioną visiems tikrai būtų neprošal įtraukti daugiau daržovių“, – teigė L. Valente.

Vaisiai ir daržovės
Foto: Shutterstock

Mitybos specialistės nuomone, aktorės mitybos racione būtų gerai pamatyti daugiau sudėtingesnių – „gerųjų“ – angliavandenių, kaip antai pilno grūdo produktai, krakmolingos daržovės, tarkim, saldžiosios bulvės, ir daugiau vaisių. L. Valente nuomone, paprasčiausiai pridėjus į minėtąjį pusrytinį J. Aniston avižų ir kiaušinių baltymų ruošinį uogų arba pagardinus salotas bolivinėmis balandomis ar kitais naudingais grūdais, žinomos moters mityba atrodytų įvairesnė ir labiau subalansuota. L. Valente teigimu, sveikos mitybos tikslas yra valgyti visokeriopai vertingą maistą, bet kartais ir pasmaližiauti.

„Tinkamai subalansuota mityba turėtų būti labiau susijusi su gera savijauta, o ne noru atrodyti kaip nors ypatingai, – paaiškino L. Valente. - Iš tiesų tai, kas tinka J. Aniston, nebūtinai tiks bet kuriam iš jūsų“.