Šią vasarą nusprendėme tęsti tradiciją ir nuvykti pailsėti į Kuršių neriją. Atostogų metu nesinorėjo stovėti prie puodų, tad stengiausi mažiau gaminti, o kai lauke tokie karščiai, tai nebuvo didelio apetito. Nors pusryčius valgydavome namuose, pietaudavome arba vakarieniaudavome naujose, dar neišbandytose maitinimo vietose.

Nida

Turbūt iš visų Neringos miestelių Nidoje yra daugiausia gerų maitinimo vietų, o pasirinkimas išties spalvingas. Be to, čia yra nemažai pramogų ir vakarėlių, tad ši unikali vieta patinka ir jaunimui, ir šeimoms.

Per atostogas dviračiais važiavome į Nidą ir užsukome į barą „Kaštonas“. Draugas pasakojo, kad praėjusiais metais net kelis kartus teko ilgai stovėti didelėje žmonių eilėje, mat ši vieta jau tapo Nidos poilsiautojų numylėtine. Tai legendinių sumuštinių ir gyvos muzikos vieta.

Baro „Kaštonas“ meniu

Atvažiavę pastebėjome, kad beveik visi baro lankytojai ragavo kultinius sumuštinius. Tai dar labiau mus sudomino. Kadangi šiame bare – savitarna, gėrimus ir maistą užsisakėme prie baro.

Abu mėgstame aštrų maistą, tad pasiteiravome barmenės, ar yra aštrių sumuštinių. Ji pasiūlė pasirinkti iš esamų, o į juos papildomai įdės svogūnų ir chalapos paprikų. Mūsų pasirinkimas buvo: „Tedis (su kumpiu)“ ir „Valančius (salami)“. Gėrimus pasiėmėme iš karto, o maisto teko palaukti apie 10 min. Laukimas neprailgo, jau netrukus atsiėmėme ir sumuštinius. Sumuštiniai buvo ką tik iškepti, karšti.

Abu sumuštiniai buvo labai skanūs ir sotūs. Duonelė traški, šviežia. Sumuštinyje ingredientų nei per daug, nei per mažai. Padažas nebėgo per kraštus, buvo patogu valgyti. „Tedžio“ sumuštinyje puikiai derėjo kumpio, sūrio ir pomidorų skoniai, o „Valančiaus“ sumuštinyje nustebino gardus saliamio ir pievagrybių derinys.

Baro „Kaštonas“ sumuštiniai

Vienas sumuštinis kainavo 5,50 euro, abu – 11 eurų.

Šis maistas tikrai nėra labai įspūdingas, tačiau jeigu norite gardžiai papusryčiauti, pamiršote pasiimti maisto keliaudami prie jūros ar tiesiog važinėjate dviračiais ir išalkote (kaip mes), šie sumuštiniai – puikus pasirinkimas.

Baro „Kaštonas“ darbo laikas kasdien 10:00 – 03:00 val., adresas – Naglių G. 18B, Nida.