„Senyvo amžiaus, ligoti ar su negalia Vilniaus rajono gyventojai dažnai turi ribotas galimybes nuvykti į Migracijos departamento Vilniaus skyrių. Vilniaus rajone yra nemažai gyvenviečių, nutolusių nuo Vilniaus 30 ir daugiau kilometrų. Tai tikrai nemažas atstumas ir nemenkas iššūkis vyresnio amžiaus žmonėms ar asmenims su negalia. Gyventojai turės galimybę patogiai, jų gyvenamojoje vietovėje gauti paslaugas“, – sprendimą teikti migracijos paslaugas arčiau gyvenamosios vietos komentuoja LLRA-KŠS frakcijos seniūnas Waldemar Urban.

Skelbiama, kad susitikimo su Migracijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos direktore Evelina Gudzinskaitė metu buvo sutarta, kad mobili paslauga dėl asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų išdavimo ar keitimo bus išbandyta pilotinėje seniūnijoje ir pasiteisinus tokiam sprendimui, pagal poreikį galėtų būti teikiama ir kitose seniūnijose.

„Tikrai suprantame tokį poreikį ir galime pabandyti tai įgyvendinti.

Migracijos departamento darbuotojas su mobiliąja biometrinių duomenų registravimo įranga galės atvykti, pavyzdžiui į seniūniją ir ten nufotografuos, paims pirštų atspaudus bei priims gyventojų prašymus išduoti ar keisti dokumentą“, – sakė E. Gudzinskaitė.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad norint pasinaudoti Migracijos departamento mobilia paslauga, bus reikalinga išankstinė registracija seniūnijoje.