Molėtų gyventoja Rasa kartu su mažamečiu vaiku „Lild“ parduotuvėje Ukmergėje Vytauto g. lankėsi gruodžio 2 dieną. Apsipirkinėdama Rasa paėmė vaikui bandelių, vaikas vieną suvalgė. Rasa pasakojo, jog, atsiskaitydama už visas kitas prekes, už suvalgytą bandelę susimokėti pamiršo.

„Tik apsipirkus, iš karto priėjo apsauginis ir paklausė, ar mes valgėm bandelę. Aš iš karto pasakiau, kad taip, valgėm, atsiprašiau ir klausiau, kur man sumokėti. Norėjau iš karto eiti į kasą, bet jis pradėjo sakyti, kad tai – vagystė, prašau eiti į tarnybines patalpas, rašysim pareiškimą, kviesim policiją“, – dėstė gyventoja.

Tarnybinėse patalpose Rasa su vaiku teigė praleidusi apie valandą, atvyko policijos pareigūnai.

„Jie norėjo surašyti man kaip ir žodinį įspėjimą – protokolą, bet ne pinigine išraiška, jis metus kabėtų sistemoje, kad aš bausta už vagystę ir net nebūtų parašyta, kad už bandelę, kuri kainavo 60 centų. Tiesiog už vagystę. Aš nesutikau, mes ilgai kalbėjom <...>, kol jie galiausiai atsiėmė pareiškimą“, – pasakojo gyventoja.

Nauja parduotuvė Vilniuje.

Galiausiai ji teigė susimokėjusi už bandelę ir išėjusi.

Apsaugos darbuotojai ir „Lild“ darbuotojai vietoje to, kad apkaltintų vagyste, Rasos įsitikinimu, galėjo paprasčiausiai priminti, jog už bandelę nebuvo susimokėta. Jos vertinimu, darbuotojams pritrūko paprasčiausio žmogiškumo.

„Jie nesileido į jokias kalbas, iš karto sakė, kad tai yra vagystė, viskas, einam į tarnybines patalpas. Nė neklausė, ar užmiršom. <...> Mane labiausiai skaudina, kad jie stebėjo mane per kameras kaip didžiausią vagį ir taip traktavo, laukė, kol padarysiu tą vagystę, nusikaltimą jų akimis“, – pasakojo Rasa.

Daugiau „Lidl“ tinklo parduotuvėse ji teigė greičiausiai nesilankysianti: „Aš taip nusivylusi, ir turbūt, į „Lidl“ nebevažiuosiu, ypač į tą Ukmergės.“

„Lidl“ atstovė: darsyk įvertinsime aplinkybes, kad tai nepasikartotų

„Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė Delfi patvirtino, kad šis incidentas parduotuvėje Ukmergėje tikrai įvyko ir paaiškino, kodėl Rasa sukėlė įtarimų dėl vagystės.

„Kartais pasitaiko atvejų, kai pirkėjai suvartoja produktą ar dalį jo dar prieš nusipirkdami. Praktiškai visuomet tokiais atvejais pirkėjai informuoja pardavėją, kad prekė buvo suvartota prieš įsigyjant ir ją reikėtų įtraukti į sąskaitą.

Šiuo konkrečiu atveju parduotuvės personalui kilo įtarimų, nes pirkėja įsidėjo nuo prekės likusį tuščią maišelį į kišenę, neinformavo kasos darbuotojos ir už prekę neatsiskaitė. Įtarus vagystę, policija kviečiama visuomet, taip buvo ir šiuo atveju.

Vis dėlto, po pokalbio su pirkėja, aplinkybės buvo išsiaiškintos ir išsiskirta gražiuoju“, – atsakyme Delfi dėstė L. Skersytė.

Ateityje, pasak jos, panašių situacijų bus siekiama išvengti: „Suprantame ir pačios pirkėjos poziciją, todėl darsyk įvertinsime šios situacijos aplinkybes ir darbuotojų atliktus veiksmus, kad išvengtume galimų nesusipratimų ateityje.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (179)