„Galiu tik pasakyti, kad prezidentui Nausėdai apmokamų straipsnių nereikia. Yra pakankamai besidominčių žurnalistų, tame tarpe ir iš „Financial Times“, kurie ima interviu ir džiaugiasi, kad prezidentas turi jiems laiko“, – „Žinių radijui“ antradienį sakė A. Skaisgirytė ir retoriškai klausė, ar tikrai reikėjo pirkti minėtą turinio kampaniją iš įtakingo britų portalo.

„Kitas klausimas yra, ar mums to reikėjo. Pasisakymų girdėjome įvairių“, – sakė patarėja.

Be to, ji pažymėjo, kad nereikėtų siekti bet kokiomis priemonėmis pateikti į tarptautinės žiniasklaidos puslapius.

„Kai Lietuva turi ką pasakyti tam tikrais klausimais, tai užsienio žiniasklaida domisi. Turbūt nėra tokio tikslo, bet kuriomis priemonėmis patekti į žiniasklaidos puslapius. Reikia patekti tada, kai turime savo poziciją, kai ją norime ištransliuoti. Kitaip sakant, kai esame suinteresuoti savo pozicijos pristatymu. Bet tam yra įvairūs būdai. Ar būtina mokėti už tai – klausimas“, – apibendrino patarėja.

ELTA primena, kad šią savaitę britų portalas „Financial Times“ skiltyje „Special Reports“ publikavo septynis straipsnius apie Lietuvą – valstybės laikyseną tarptautinėje erdvėje, pažangą finansinių technologijų sektoriuje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridoriaus situaciją, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinio istoriją bei pirmąjį verslo vienaragį „Vinted“. Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldi viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“ už šiai turinio kampanijai išleido 56,8 tūkst. eurų (su PVM). Apie tai antradienį pranešė naujienų portalas DELFI.

Tokiu dėmesiu Lietuvai džiaugėsi eilė institucijų bei politikų. „Financial Times“ korespondentas Richard Milne patvirtino, kad Vyriausybė ir užsakovai niekaip neprisidėjo prie redakcinių turinio sprendimų.