„Investuok Lietuvoje“ pati planuojasi, kur alokuos savo biudžetą, kurioms viešinimo priemonėms ir kurioms Lietuvos pristatymo kampanijoms. Tai buvo jų sprendimas. Aš, tiesą sakant, manau, kad ne visada ministrai ir turi žinoti, kur geriau Lietuvai pristatyti save“, – žurnalistams Ekonomikos ir inovacijų ministerijoje surengtoje spaudos konferencijoje trečiadienį teigė A. Armonaitė.

„Tai tikiu, kad tikrai buvo tų argumentų, „Financial Times“ yra tikrai skaitomas leidinys ir tai, kad apie Lietuvos finansinių technologijų verslą ten yra kalbama, tai yra tik gerai“, – pridūrė ji.

Ministrė tikino neturinti žinių, ar „Financial Times“ straipsnių apie Lietuvą temos ir tezės buvo suformuluotos iš anksto.

A. Armonaitė taip pat atkreipė dėmesį, kad duomenys apie kitus panašius „Investuok Lietuvoje“ užsakymus, esant poreikiui, gali būti paskelbti.

„Manau, kad tai nėra slapti kažkokie duomenys ir nežinau, ar „Investuok Lietuvoje“ šiuo metu skelbia, bet jeigu neskelbia, tai tikrai, manau, gali paskelbti, kokius pirkimus daro. Tai daro ne tik mūsų agentūros, tai daro tikriausiai ir kitos institucijos. Čia nėra ko slėpti ir tada žmonės žinos. Tai normalu, visi turime žinoti, kur leidžiami mūsų pinigai“, – sakė ji.

Paklausta, ar jai nekilo mintis pasidžiaugti dėl „Financial Times“ straipsnių, kuriuose teigiamai atsiliepiama apie pažangą jos kuruojamoje srityje, ministrė tiesiogiai į klausimą neatsakė.

„Kai nori pasidžiaugti kažkuo, randi. Tai tie žmonės pasidžiaugė“, – teigė A. Armonaitė.

ELTA primena, kad šią savaitę britų portalas „Financial Times“ skiltyje „Special Reports“ publikavo septynis straipsnius apie Lietuvą – valstybės laikyseną tarptautinėje erdvėje, pažangą finansinių technologijų sektoriuje, fotografų pasiekimus, Suvalkų koridoriaus situaciją, energetinę nepriklausomybę nuo Rusijos, krepšinio istoriją bei pirmąjį verslo vienaragį „Vinted“. Ekonomikos ir inovacijų ministerijai pavaldi viešoji įstaiga „Investuok Lietuvoje“ už šiai turinio kampanijai išleido 56,8 tūkst. eurų (su PVM).

Tokiu dėmesiu Lietuvai džiaugėsi eilė institucijų bei politikų. „Financial Times“ korespondentas Richard Milne patvirtino, kad Vyriausybė ir užsakovai niekaip neprisidėjo prie redakcinių turinio sprendimų.

„Visas straipsnių temas parinkau aš ir daugelį jų parašiau aš. Lietuvos Vyriausybė neturėjo tam jokios įtakos“, – savo „Twitter“ paskyroje rašė žurnalistas ir pažymėjo, kad užsakomieji straipsniai yra rengiami atsižvelgiant į reklamos paklausą, o žurnalistai nežino, kas yra turinio užsakovas.