Šiuo įrašu buvo pasidalinta ir su „Delfi“ redakcija. Žmonės klausė, ar toks elgesys yra normalus.

„Atrodo, kad viskas vyksta „Maximos“ rūbinėje ir dvi darbuotojos kabinėjasi prie senuko, garsiai iš jo juokiasi, prašo pinigų. Kaip suprantu, teiraujasi dėl kažkokios kortelės, atseit bajeris, bet kimba į atlapus, prie tarpukojo lenda. Manau, tai peržengia profesionalumo ribas“, – rašė viena iš skaitytojų.

Iš tikrųjų, „Delfi“ redakcijai peržiūrėjus vaizdo įrašą, galima matyti, kaip filmuojama darbuotoja lyg ir juokais kalbina ką tik į darbą atėjusi senyvo amžiaus vyrą. Ne lietuvių kalba klausinėja jo apie kortelę, prašo ją atiduoti, vyrui atsisakius tai padaryti, persirenginėjantį visaip liečia ir juokauja apie „Aukso centrą“.

Pasidalintas įrašas greitai patraukė socialinių tinklų vartotojų dėmesį, kuriems pasirodė, kad „Maximos“ darbuotoja peržengė ribas.

„Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė „Delfi“ komentavo, kad jau vasario 17 dieną juos pasiekė informacija apie viename iš socialinių tinklų patalpintą vaizdo įrašą, kuriame galimai užfiksuota, kaip viena jų darbuotoja tyčiojasi iš kito darbuotojo.

„Dėkojame visiems, kurie sureagavo ir mus apie tai informavo. Norime viešai atsiprašyti ir darbuotojo, kuris tapo kitų darbuotojų patyčių objektu. To pakeisti nebegalime, bet dėsime visas pastangas, kad tokie dalykai nebepasikartotų.

Nedelsdami pradėjome aiškintis, kur ši situacija galėjo būti nufilmuota. Šiandien jau žinome, kuri tai parduotuvė ir kuri darbuotoja. Dabartinėmis mūsų žiniomis, pats įrašas darytas seniai, prieš 8 metus. Du iš trijų žmonių mūsų įmonėje nebedirba, tačiau šiuo atveju jokių pasiteisinimų negali būti“, – nurodė ji.

Pasak E. Dapkienės, patyčioms ir diskriminacijai jų įmonėje ne vieta, todėl su šia darbuotoja planuojama atsisveikinti artimiausiu laiku.

„Apgailestaujame, kad žmonės tik dėl jiems suprantamų priežasčių imasi tokių veiksmų, žeminančių kitą žmogų. Identifikavome ir buvusį darbuotoją, kuris šį vaizdo įrašą filmavo bei patalpino socialinio tinklo platformoje. Šiuo metu įžeidžiančio turinio įrašo toje socialinio tinklo paskyroje nebėra.

Mūsų įmonėje skiriamas didelis dėmesys psichologinei sveikatai. Jau daug metų veikia pasitikėjimo linija, kur gali kreiptis visi darbuotojai. Nuo 2020 metų pabaigos veikia psichologinė linija, kur gali kreiptis visi „Maximos“ darbuotojai ir jų šeimos nariai, teikiamos nemokamos anoniminės psichologų konsultacijos.“

Taip pat nurodė, kad įmonėje periodiškai atliekamas ir psichosocialinės rizikos vertinimas.

„Po šio įvykio papildomai įpareigosime visų parduotuvių ir padalinių vadovus pakalbėti su savo kolektyvų nariais apie darbo etiką ir kultūrą.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)