„Dauguma galų gale turi išsiaiškinti, kas dėl ko, bet manau, kadangi ministrai yra politinės figūros, o šioje ministerijoje kilo problema, tai, kad ministras turi žinoti savo atsakomybę – ne tik informuoti užsienio reikalų ministrą, bet galų gale kelti klausimą, jeigu nereaguojama, į aukštesnį lygį. Čia politinis, ne ekonominis sprendimas“, – tvirtino Seimo narys.

Jis taip pat atkreipė dėmesį, kad Vyriausybė „Belaruskalij“ trąšų tranzito klausimus, žinodami apie JAV sankcijų įsigaliojimo datą, galėjo spręsti jau seniai.

„Tai yra bendras sprendimas. Yra Vyriausybės pasitarimai, posėdžiai, visi tie reikalai gali būti uždari, jei yra labai subtilūs ir paliečia kitų valstybių interesus. Manau, kad ministras tai turėjo kelti visuose lygiuose. Gal jis ir kėlė, čia jau jis geriau žino. Dėl jo laikysenos – nė vienas negalim pavydėti. Jaunas žmogus, bet turės, manau, palikti šį postą“, – teigė Z. Balčytis.

Jo teigimu, atsistatydinančių asmenų nereikia ieškoti „Lietuvos geležinkeliuose“.

„Geležinkelių vadovybė pertvarkyta į akcinę bendrovę, yra valdyba, jie atsako už ekonominius rezultatus, ne politinius. Jei jie informavo, aš manau, kad padaryti kažkokį kitą iešmininką nebūtų teisinga ir tai nepavyks Tai yra politinis skandalas, pritrūko politinio darbo iš Vyriausybės bei daugumos, tad turės būti labai skausmingi sprendimai“, – pridūrė Z. Balčytis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)