Pensinio amžiaus moteris pasakojo, kad ankstų penktadienio rytą (spalio 8 d.) laukė 53 autobuso L. Giros stotelėje.

„Išėjau, pažiūrėjusi kompiuteryje, kada turi atvažiuoti. Pagal viską turėjau ~7min nuėjimui. Bet pamačiau atvažiuojantį 53 autobusą, todėl bėgau, įlipau uždususi (po insulto nėra tiek sveikatos kaip anksčiau, orientacija sulėtinta, kaip gendantis kompiuteris, kalbos problemos), dėjausi kaukę. Žmonių daug piko metu.

Vilniečio kortelę su 50 proc. pensininko nuolaida spėjau priliesti prie dviejų aparatų, bet rodė, jog nėra pinigų. Nespėjau susiorientuoti, jog turiu 100 proc. kortelę, joje ~9 Eur ir kontrolė užblokavo aparatus. Taigi, pinigų pakako bilietėliui pažymėti. Iki Pamiškės stotelės internetu rodo, jog atstumas autobusu 1 min, bet, kaip suprantu, autobusas važiavo pasivėlinęs, todėl skubėjo ir per mažiau nei minutę, nes dar kokie du 53 Nr. atvažiavo.“

Jos teigimu, prarado amą, susinervino, nesuprato, kas vyksta, nes prieš dieną dar buvo pinigų.

„Žodžiu, išrašė baudą, buvau susinervinusi, skubėjau, nes atvažiavo dar vienas 53 autobusas. Lipau iš kontrolės autobusiuko ir griuvau. Padėjo atsikelti mergina. Susimušiau alkūnę, čiurną – ištinusi ir kraujosrūva, nelūžusi, o kitos kojos dešinės lūžęs sugipsuotas didysis pirštas.

Pamiškės st. įšokau į autobusą ir atžymėjau 100 proc. Vilniečio kortelę. Paskambinau vyrui ir liepiau įdėti pinigų, jis sakė, jog yra 1,03 Eur. Papildė 3 Eur penktadienį. Šį pirmadienį kortelėje vis dar tik 0,04 Eur, nėra nei tų trijų įdėtų eurų“, – stebėjosi ji.

Taip pat nurodė, kad tos savaitės šeštadienį važiavusi jos draugė 53 autobusu nuo MO stotelės iki L.Giros, pildė internetu mobiliu tel. du kartus, bet kortelė rodė, kad nėra pinigų, taip ir atvažiavo be bilieto.

„Bandė paskambinti į JUDU, bet šeštadienis.“

Pateikė kitokią versiją

„Susisiekimo paslaugų“ komunikacijos specialistė Dovilė Marčinskaitė komentavo, kad visuomet gavę keleivių atsiliepimus ar jų pastebėjimus apie veiklą ar kolegų darbą, situaciją nagrinėjame, aptariame su pačiais darbuotojais.

„Šios keleivės situaciją taip pat išanalizavome. Viešojo transporto kontrolieriams 2021 10 08 d. apie 7.30 val. keleivė pateikė negaliojantį bilietą. Patikrinus šį bilietą, jis buvo tuščias (nei bilietų, nei e. piniginės papildymų). Protokole taip pat nėra nurodyta jokių kitų kortelių, kurias mini keleivė, jog surado vėliau.

Jeigu viešojo transporto priemonėje neveikia komposteris – mūsų darbuotojai tai gali patikrinti. Ir jei fiksuojami veikimo sutrikimai – kontrolieriai į tai atsižvelgia. Taip pat primename, kad viešojo transporto bilietą būtina pažymėti (priglausti prie komposterio) iškart, vos įlipus į autobusą ar troleibusą“, – nurodė ji.

Marčinskaitė taip pat atkreipė dėmesį, kad sėkmingai apmokėjus už viešojo transporto bilietus e. savitarnoje ar papildžius kortelę e. pinigais, užsakymas sistemoje susiformuoja maždaug per 1 valandą, todėl ir bilietą viešajame transporte aktyvinti galima maždaug po valandos.

„Šios aprašytos situacijos metu buvo nustatytas taisyklių pažeidimas – keleivė neturėjo viešojo transporto bilieto. Keleivė buvo pakviesta protokolo surašymui į viešojo transporto kontrolės autobusiuką. Konflikto ar nesutarimų nebuvo, tačiau kai keleivė pasiėmė surašytą protokolą ir lipo iš tarnybinio transporto, užkliuvo ir parkrito.

Keleivė minėjo, kad krito pakankamai skaudžiai, mūsų darbuotojai norėjo pagelbėti, tačiau nespėjo pribėgti – moteris greitai atsistojo ir įlipo į jau stotelėje stovėjusį autobusą. Apgailestaujame, kad keleivei teko patirti šiuos sunkumus. Suprantame susirūpinimą ir linkime kuo geriausios sveikatos.“