Skunde pareiškėjas prašė panaikinti Migracijos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos 2021 m. sausio 19 d. sprendimą, kuriuo jam buvo uždrausta atvykti į Lietuvos Respubliką iki 2026 m. sausio 18 d. ir buvo įrašytas į užsieniečių, kuriems draudžiama atvykti į Lietuvos Respubliką, nacionalinį sąrašą.

Teismas, išnagrinėjęs administracinę bylą, konstatavo, kad Migracijos departamentas sprendimą uždrausti užsieniečiui atvykti į Lietuvos Respubliką priėmė atsižvelgęs į kompetentingos institucijos – Užsienio reikalų ministerijos – pateiktą informaciją, jog užsienietis kelia grėsmę valstybės saugumui.

Užsienio reikalų ministerija rašte Migracijos departamentui nurodė, kad F. Kirkorovas yra populiarus Rusijos Federacijos atlikėjas ir prodiuseris, dėl savo aktyvios koncertinės ir organizacinės veiklos darantis įtaką įvairiems visuomenės sluoksniams Rusijos Federacijoje ir kitose buvusios SSSR valstybėse, jo koncertinė veikla užsienio valstybėse oficialių Rusijos Federacijos pareigūnų atvirai įvardijama kaip Rusijos Federacijos „minkštosios galios“ sklaidos įrankis. F. Kirkorovas nuolat lankosi ir koncertuoja Rusijos Federacijos neteisėtai aneksuotame Krymo pusiasalyje, taip sąmoningai paneigdamas Ukrainos teritorinį integralumą ir suverenitetą bei netiesiogiai pateisindamas agresyvius Rusijos Federacijos veiksmus. Už šiuos veiksmus jis įtrauktas į Ukrainoje nepageidaujamų asmenų, kuriems draudžiama lankytis šioje šalyje, sąrašą. Ministerijos nuomone, F. Kirkorovo lankymasis Lietuvoje gali kelti grėsmę Lietuvos Respublikos saugumui.

Teismas, atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos Seimo 2017 m. kovo 16 d. rezoliuciją „Dėl tebevykdomos Krymo okupacijos ir aneksijos pasmerkimo“ ir įvertinęs Užsienio reikalų ministerijos pateiktą informaciją, padarė išvadą, kad Migracijos departamentas turėjo pagrindą pripažinti, jog pareiškėjo veiksmų pobūdis sudarė pagrindą konstatuoti jo keliamą grėsmę valstybės saugumui. Byloje įrodymų, paneigiančių tokio vertinimo teisėtumą, nėra.

Teismas taip pat pažymėjo, jog pareiškėjo skundo argumentas, kad jam pritaikyta poveikio priemonė yra neproporcinga ir diskriminacinio pobūdžio, yra teisiškai nepagrįsta.

Šis sprendimas per 14 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.