Su „Delfi“ susisiekė Tenerifėje poilsiavęs vyras, kuris informavo apie saloje strigusius lietuvius. Penktadienį vakare 20:10 val. (arba 22:10 Lietuvos laiku) buvo numatytas „Getjet Airlines“ skrydis iš Tenerifės į Vilnių, kuriuo į Lietuvą turėjo grįžti poilsines keliones iš „Tez Tour“ ir „Novaturo“ kompanijų įsigiję turistai.

Anot „Delfi“ laišką parašiusio vyro (vardas ir pavardė redakcijai žinoma), jau važiuojant iš viešbučių į oro uostą buvo pranešta, kad lėktuvas, gelbėjant mažamečio vaiko gyvybę, leidosi Nanto miesto oro uoste (Prancūzija). Šis lėktuvas turėjo atskraidinti poilsiautojus į Tenerifę, o iš jos – apie 180 žmonių – parskraidinti į Lietuvą.

„Dar nesibaigus keleivių registracijai keleiviai jau žinojo, kad Nante nusileidęs lėktuvas dėl techninių bėdų jau nepakils. Tuo momentu visus džiugino žinia, kad vaiko gyvybė buvo išgelbėta.

Tuoj pat kelionių organizatorių atstovai paskelbė žinią, kad skrydis neįvyks ir visus užsiregistravusius ir praėjusius patikrą, grąžins prie registracijos. Po kelių minučių registraciją vykdęs personalas pakvietė keleivius pasiimti maisto talonus, nes skrydis atidėtas neaiškiam terminui“, – pasakojo vyras.

Anot jo, kelionių organizatorių atstovai netrukus informavo apie viešbutį, kuriame skrydžio laukiantys keleiviai galės pavakarieniauti ir pailsėti suteiktuose kambariuose.

Tačiau, anot „Delfi“ skaitytojo, pasiekus viešbutį kilo aibė nesusipratimų.

„Čia ir buvo baisiausia: jokių kambarių mums niekas nesuteikė ir nesiruošė suteikti, o kelionių organizatorių nesimatė. Po geros pusantros valandos pavyko surasti ir juos.

Besilaukiančios mamos su mažais vaikais, neturėdamos kitos išeities, įsitaisė šalia viešbučio baseino esančiuose gultuose. Naktis, šalta, drėgna.

Paprašius viešbučio personalo duoti nors dekučius užsikloti, davė gal 10 užklotų ir pasakė, kad daugiau neturi. Paprašius rankšluosčių ar paklodžių, kuriais būtų galima užsikloti, pasakė – nėra.

Bandėme gultus nuo baseino atsinešti į viešbučio registratūrą, kad būtų šilčiau, tačiau sulaukėme grasinimų policija. Tai, kad šąla besilaukiančios mamos ir maži vaikai, buvo nė motais. Tuo metu kelionių organizatorių paaiškinimas buvo vienas – jie nekalti, viešbutis irgi nekaltas.

Dabar yra 01:02 val. nakties Tenerifės laiku, vaikai ir besilaukiančios mamos šąla. Viešbučio gyventojai šaiposi iš mūsų „pabėgėlių“. Ar tai yra normali praktika? Skrydžio laiko vis dar nežinome“, – naktį „Delfi“ atsiųstame laiške rašė Tenerifėje ilsėjęsis vyras.

"GetJet Airlines" orlaivis

„GetJet Airlines“: dalis keleivių atsisakė vykti į pasiūlytą viešbutį

Anot „GetJet Airlines“ viešųjų ryšių atstovės Agnės Gaidamavičiūtės, Nanto oro uoste pastebėjus techninius orlaivio gedimus, į Prancūziją buvo išsiųstas pakaitinis „GetJet Airlines” orlaivis, kuriuo keleiviai tęsė kelionę į Tenerifę.

Jos teigimu, avialinijų ir kelionių organizatorių atstovai dėjo visas pastangas, kad keleiviai patirtų kuo mažiau nepatogumų dėl vėlavusio skrydžio. Keleiviams buvo pasiūlyta nakvynė viešbutyje, į kurį vykti dalis keleivių atsisakė, buvo suteiktas maitinimas oro uoste.

„Skrendant iš Vilniaus į Tenerifę, vienam keleiviui sutriko sveikata, jam skrydžio metu suteikta pirmoji pagalba, tačiau priimtas sprendimas nuleisti orlaivį Nanto mieste, Prancūzijoje, kur sunegalavęs mažametis keleivis išgabentas į ligoninę.

Nusileidus Nante buvo pastebėti techniniai orlaivio gedimai, todėl operatyviai priimtas sprendimas išsiųsti į Nantą pakaitinį „GetJet Airlines” orlaivį, kuriuo keleiviai tęsė kelionę į Tenerifę.

Keleivių ir įgulos saugumas – „GetJet Airlines” aviakompanijos prioritetas, todėl savo veikloje įmonė remiasi tarptautiniais aviacijos saugumo standartais ir rekomendacijomis. Aviakompanija atsiprašo keleivių už įvykusius nesklandumus ir patirtus nepatogumus.

Dėl įvykio pirmajame skrydyje, vėlavo ir skrydis iš Tenerifės į Vilnių. Avialinijų ir kelionių organizatorių atstovai dėjo visas pastangas, kad keleiviai patirtų kuo mažiau nepatogumų dėl vėlavusio skrydžio. Keleiviams buvo pasiūlyta nakvynė viešbutyje, į kurį vykti dalis keleivių atsisakė, buvo suteiktas maitinimas oro uoste“, – teigė „GetJet Airlines“ atstovė.

Situaciją komentuodama „Novaturo“ komunikacijos vadovė Dovilė Zapkutė išreiškė apmaudą dėl oro vežėjui nepavykusios sklandžiai suvaldyti situacijos.

„Labai atsiprašome savo keliautojų dėl kilusių nepatogumų ir ypatingai už patirtus tokius nemalonius išgyvenimus. Apmaudu, kad oro vežėjui nepavyko sklandžiai suvaldyti situacijos. Šiuo metu aiškinamės visas detales, kad galėtume išvengti tokių situacijų ateityje“, – teigė D. Zapkutė.

„Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė: „Labai atsiprašome visų keliautojų, kurie patyrė nepatogumų. Situacija išties neeilinė. Mūsų keliautojus iš atostogų Tenerifėje skraidino užsakomųjų skrydžių bendrovė „GetJet Airlines“.

Įmonės atstovės Agnės Gaidamavičiūtės teigimu, orlaivis, turėjęs parskraidinti 87 mūsų keliautojus iš atostogų Tenerifėje, vėlavo pakilti iš Tenerifės oro uosto. Ši situacija susidarė todėl, kad lėktuvas, dar skrisdamas su keleiviais iš Vilniaus į Tenerifę, privalėjo leistis Prancūzijos oro uoste dėl keleivio sveikatos būklės pablogėjimo.

Avialinijų ir kelionių organizatorių atstovai dėjo visas pastangas, kad keleiviai patirtų kuo mažiau nepatogumų dėl vėlavusio skrydžio. Šiuo metu aiškinamės daugiau įvykio aplinkybių“.

Orlaivis su visais keleiviais iš Tenerifės į Vilnių pakilo 3.25 val. vietos laiku, sostinėje nusileido prieš vidurdienį.