Šiuos ir kitus duomenis atskleidė tyrimų bendrovės „KOG institutas“ metų sandūroje atliktas reprezentatyvus Registrų centro reputacijos tyrimas, kuriame buvo apklausiami gyventojai, verslo bendruomenės atstovai ir įmonės darbuotojai.

Registrų centras ne tik tvarko ir prižiūri pagrindinius valstybės informacinius išteklius – 11 valstybinės reikšmės registrų ir apie 20 informacinių sistemų – bet ir teikia duomenų registravimo bei teikimo paslaugas. Pranešime nurodoma, kad būtent su šiomis funkcijomis tyrimo metu apklaustiesiems dažniausiai asocijuodavosi ir Registrų centras – 39 proc. apklaustų gyventojų įvardijo nekilnojamojo turto ar nuosavybės registravimą, duomenų registravimą ir kaupimą paminėjo 14 proc., dokumentų tvarkymo, išdavimo ir tvirtinimo funkcijas – 8 proc. apklaustųjų.

Respondentai taip pat gerai vertino Registrų centrą kaip skaidrią, sąžiningai veikiančią ir didelę patirtį turinčią įmonę. Visos apklaustųjų grupės įmonę matė kaip taikančią aukštus aptarnavimo standartus, gerinančią paslaugų kokybę ir aktyviai didinančią jų prieinamumą elektroninėje erdvėje. Šioms sritims Registrų centras teikia didžiausią prioritetą.

Registrų centras palankiai vertinamas ne tik dėl visuomenei teikiamos naudos, bet ir teigiamai vertinamas kaip darbdavys. Tai parodo ne tik atliktas įmonės reputacijos matavimo tyrimas, bet ir neseniai gautas vieno didžiausių Lietuvoje karjeros portalų „CV-Online“ įvertinimas – Registrų centras tapo vienu iš TOP darbdavių ir rikiavosi šalia kitų gerą patrauklaus darbdavio reputaciją turinčių privataus ir viešojo sektoriaus atstovų, pažymima Registrų centro pranešime.

Nepaisant visų praėjusiais metais įveiktų iššūkių, naujausias Registrų centro reputacijos indeksas per metus šiek tiek padidėjo ir skalėje nuo -100 iki 100 siekė 39 punktus. Visuotinai pripažįstama, kad indeksas, kurio vertė svyruoja nuo 20 iki 50 punktų, rodo, kad įmonės reputacija yra gera.

Gerą vertinimą Registrų centras teigia išlaikantis ir kitų institucijų ar organizacijų atliekamuose vertinimuose. Neseniai investuotojus vienijančios asociacijos „Investors’ Forum“ atlikto Lietuvos investuotojų pasitikėjimo indekso tyrimo duomenimis, Registrų centras sulaukė vieno geriausių investuotojų įvertinimų tarp valstybės ir savivaldybių institucijų.

Svarbiausi vertinimo kriterijai investuotojams buvo švietimas, viešojo sektoriaus efektyvumas bei darbuotojų apmokestinimas.

Įmonės reputacija bei jai įtaką darantys aspektai matuojami naudojant tą pačią metodologiją ir yra analizuojami įvertinus tris skirtingus aspektus – kaip respondentai racionaliai vertina, kokia yra įmonės reputacija, kokia yra jų asmeninė nuomonė apie įmonę ir kaip jie vertina įmonės patikimumą. Remiantis šiais trimis aspektais yra apskaičiuojamas reputacijos indeksas, kuris gali svyruoti skalėje nuo -100 iki +100.

Registrų centro atveju „KOG instituto“ atliktame tyrime buvo apklausti 1003 18-74 metų gyventojai, apie 500 Lietuvoje veikiančių įmonių ir beveik 900 įmonės darbuotojų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)