Kaip skelbia naujienų portalas 15min.lt, vasario pradžioje prezidento kanceliarija pasirašė sutartį su prekės ženklus kuriančia įmone „Brandworks“, kuria, anot pirkimo dokumentų, „siekiama papildyti ir atnaujinti vizualinius elementus naujais sprendimais“.

Pirkimo dokumentuose nurodoma, kad pagrindinė prezidento Gitano Nausėdos veiklos idėja ir tikslas yra gerovės valstybė, kurią apibūdina žodžiai: stipri, teisinga, žalia ir inovatyvi. Pirkimą laimėjusi įmonė turi pasiūlyti dizaino elementus, kurie perteiktų minėtus keturis žodžius.

„Galimas žodžių stilizavimas arba žodžių atvaizdavimas vizualiai. Šiuos žodžius arba piktogramas siektume naudoti atskirai ir su prezidentūros, Valstybės pažinimo centro (VPC) logotipais viešoje reprezentacinėje medžiagoje“, – kaip visa tai turėtų atrodyti, paaiškina prezidento kanceliarija.

Kaip 15min.lt paaiškino Prezidentūros Komunikacijos grupė, Prezidentūra šiuo metu naudoja keletą pagrindinių vizualinių elementų: prezidento vėliavą ir jos herbą, prezidentūros bei prezidento kanceliarijos ženklą. Atskirą vizualinių ženklų rinkinį naudoja prezidentūroje veikiantis VPC. „Šio pirkimo objektas yra sustruktūrizuoti šių vizualinių elementų naudojimą ir sukurti aiškias taisykles apibrėžiant ženklų tarpusavio saitus bei sukurti vizualinio identiteto knygą“, – teigiama atsakyme 15min.lt.