Nors dėl srautų sumažėjimo iš dalies kalta pandemija, RHA sakė, kad didelė 68 proc. mažėjimo dalis yra susijusi su papildomais dokumentais ir patikromis, atsiradusiomis po Didžiosios Britanijos pasitraukimo iš ES bendrosios rinkos.

RHA generalinis direktorius Richardas Burnettas laikraščiui sakė, kad jo vadovaujama organizacija buvo numačiusi šį prekybos sumažėjimą ir paprašiusi Didžiosios Britanijos vyriausybės rasti būdų sumažinti biurokratines kliūtis, siekiant užtikrinti, kad prekyba po „Brexito“ nenusmuktų.

„Mane labai liūdina ir erzina tai, kad ministrai nusprendė nesiklausyti pramonės ir ekspertų“, – „Observer“ sakė R. Burnettas.

Jis pažymėjo, kad dauguma sunkvežimių, į šalį atvežančių produktų iš Europos, šalį palieka tuščiomis priekabomis, kadangi daugybė Didžiosios Britanijos bendrovių šiuo metu nė nesistengia eksportuoti į ES. Jis taip pat sakė, kad Didžiojoje Britanijoje šiuo metu dirba tik apie 10 tūkst. muitinės darbuotojų – maždaug penktadalis reikalingo skaičiaus, kad darbas būtų produktyvus.

Tačiau esama nerimo, kad skaičiai gali dar labiau pablogėti, kadangi Didžioji Britanija liepą įves ES importo kontrolę.

Didžioji Britanija ir ES gruodį pasiekė susitarimą, užtikrinantį, kad daugumai prekių nebūtų taikomi muitai, nepaisant britų išstojimo iš ES bendrosios rinkos ir muitų sąjungos. Tačiau susitarimas neužkerta kelio reikalauti papildomų ar sveikatos dokumentų.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)